حقیقی و عابدزاده در لیست پرسپولیس نیستند

امیر عابدزاده و علیرضا حقیقی در لیست باشگاه پرسپولیس نیستند.
تصویر حقیقی و عابدزاده در لیست پرسپولیس نیستند

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند و نارضایتی شدید هواداران پرسپولیس، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مصوب کرد رضا درویش به دنبال دروازه بان دیگری باشد و همین موضوع باعث شد تا در رسانه‌ها تمام گلرهای مطرح به پرسپولیس لینک شوند. از پیام نیازمند گرفته تا حسین حسینی و ...!

اما در این میان مطرح شدن نام امیرعابدزاده و علیرضا حقیقی در نوع خود جالب به نظر می‌رسید. امیر عابدزاده که مدتی است جایگاه باشگاهی و ملی خود را از دست داده توسط برخی ادمین‌های فضای مجازی مطرح شد و علیرضا حقیقی نیز طبق اعلام رسانه‌ها باز برای بازگشت به پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است.

جالب اینجاست که این اتفاق فصل قبل هم رخ داد و وقتی بیرانوند با فسخ قرارداد مذاکراتش را با باشگاه استقلال آغاز کرد، احمدرضا عابدزاده بزرگ با انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی به نوعی سعی کرد با اعلام حمایت از فرزندش، زمینه بازگشت امیر را به پرسپولیس فراهم کند. در همان روزها علیرضات حقیقی نیز مثل چند فصل گذشته تمام تلاش خود را برای بازگشت به کار گرفت، اما درنهایت با توجه به بازگشت بیرانوند تمام این تلاش‌ها بی نتیجه ماند.

به هر روی اگرچه نام امیر عابدزاده در برخی پیج‌های اینستاگرامی مطرح شده اما او در لیست خرید باشگاه پرسپولیس نیست. در مورد علیرضا حقیقی نیز ناگفته پیداست که باشگاه پرسپولیس رغبتی به جذب او نداشته و با وجودی که او شخصا و از طریق چند دوست مشترک به مدیران پرسپولیس پیغام داده اما نام او نیز در لیست خرید پرسپولیسی‌ها دیده نمی‌شود.

منبع: خبرورزشی

705608