آبراهام خواننده و همسر ویدا افشار (آدیداس) بلاگر کیست؟+ بیوگرافی

بعد از خبر خودکشی ویدا افشار در روز گذشته آبراهام خواننده و همسر این بلاگر زن معروف بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.
تصویر آبراهام خواننده و همسر ویدا افشار (آدیداس) بلاگر کیست؟+ بیوگرافی

به گزارش سایت خبری پرسون، بعد از انتشار خبر خودکشی ویدا افشار، سوالات زیادی در مورد اسم اصلی ابراهام خواننده، خواننده آبراهام اهل کجاست، آبراهام خواننده متولد چه سالی است؟ برای بسیاری از مخاطبان ایجاد شده است که در ادامه این بخش از نمناک به آنها پاسخ داده ایم. با سرچ نام آبراهام خواننده در فضای مجازی به چند اسم گوناگون می رسیم که در ادامه این بخش برایتان لیست شده است:

آبراهام همسر ویدا بلاگر جوان که به تازگی خودکشی کرد، نیز خواننده بوده و خط خاموش، دختر مهندس، خداحافظ پایین شهر، عشق بی وفا، بچه پایین 3 و... از آثار هنری او هستند.

پال آبراهام یک موسیقی‌دان، آهنگساز و رهبر ارکستر اهل مجارستان بود.

(اندی آبراهام زاده 17 ژوئیه 1964) خواننده انگلیسی است. او در مسابقه آواز یوروویژن 2008 نماینده بریتانیا بود.

معنی اسم آبراهام در ثبت احوال

آبراهام به معنی پدر مهربان است. آب یعنی پدر و راهام یعنی مهربان. برخی کاربران معتقدند ابراهام تنها در زبان کردی معنی دارد و از دو بخش آبرا و هام تشکیل شده آبرا در زبان کردی به معنای برادر بزرگ خانواده است و هام هم اسم یکی از پسر های نوح است.

اسم آبراهام به انگلیسی:Abraham

بیوگرافی آبراهام خواننده

آبراهام دوست پیمان آدیداس بلاگر مشهور بود که بعد از مرگ او با ویدا همسر پیمان آدیداس ازدواج کرد. نام اصلی آبراهام خواننده، فامیلی آبراهام، خواننده آبراهام اهل کجاست،آبراهام خواننده متولد چه سالی است؟ در فضای مجازی اطلاعاتی وجود ندارد و فقط می توان گفت این اینفلئونسر معروف، خواننده خط خاموش، دختر مهندس، خداحافظ پایین شهر، عشق بی وفا، بچه پایین 3 و... است.

دلیل خودکشی ویدا همسر آبراهام

با خودکشی ویدا روز گذشته نام اصلی آبراهام در فضای مجازی وایرال شد، شاهین صمدپور خبرنگار مستقل در مورد مرگ ویدا و علت خودکشی ویدا در صفحه خود نوشته است:

یک سال پیش بود که خبر فوت پیمان کوچکی ملقب به پیمان، آدیداس مخترع کلیپ های طنز سوسماسی و شوهر ویدا که اون هم بلاگر بود و با پیمان با هم ویدیو میساختن بر اثر ایست قلبی در 27 سالگی در فضای مجازی منتشر شد

مدتی بعد ویدا با مرد دیگری با عنوان آبراهام که بعضی ادعا می کنند از آشنایان پیمان بوده ازدواج میکنه که این ازدواج زود هنگام با موج انتقاد طرفدارانش مواجه میشه.

شب حادثه بین ویدا و آبراهام در شمال دعوای سختی شکل می گیره تا حدی که زمان برگشت در مسیر از هم جدا میشن و وقتی ویدا به تهران میرسه به ناصر خسرو میره و اقدام به تهیه قرص برنج میکنه و پیش شوهرش آبراهام برمی گرده اونطور که میگن در ابتدا قصد خوردن نداشته و میخواسته تهدید کنه اما در لحظهای عصبانیت متاسفانه اقدام به خوردن قرصها می.کنه روح خودش و همسر سابقش شاد اگر این قرصهای لعنتی برنج به سادگی در اختیار مردم قرار نمی گرفت چه جانها که از دست نمی رفت.

منبع: نمناک

705579