امسال ‌گل‌محمدی‌ با فولاد قید نتیجه را بزند

یک پیشکسوت فوتبال گفت: به این که فولاد با گل محمدی از سردرگمی خارج شود، خوشبین هستم.
تصویر امسال ‌گل‌محمدی‌ با فولاد قید نتیجه را بزند

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن سالمی، درباره حضور یحیی گل محمدی در فولاد، اظهارکرد: گل محمدی گزینه بسیار خوب برای هدایت فولاد است. او مربی کارنامه دار و موفقی است و ضمن شناخت خوبی که از همه تیم ها دارد، با ساختار فولاد هم آشنایی دارد و از این جهت انتخاب خیلی خوبی و جالبی برای فولاد است.

او در واکنش به این سوال که باتوجه به محدودیت جذب بازیکن لیگ برتری، گل محمدی چطور می تواند کار را پیش ببرد؟ گفت: امیدوارم لیست مدنظر گل محمدی جذب شود اما با توجه به سوابق فولاد، بازیکنان خوزستانی نیاز این تیم هستند و بهتر است ابتدا با خوزستانی ها وارد مذاکره شوند.

این پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: من با گل محمدی به این که فولاد از سردرگمی خارج شود، خوشبین هستم ولی نتیجه کار بعدا مشخص می شود، آن هم باتوجه به ابزار و بازیکنانی که در اختیار این سرمربی قرار می گیرد. متاسفانه آکادمی فولاد که باید تیم بزرگسالان را تغذیه کند، شرایط خوبی ندارد و امیدوارم بتوانیم از باشگاه های خارجی الگوبرداری کنیم.

او در واکنش به این سوال که هدف گذاری فولاد با گل محمدی باید چه باشد و می تواند به موضوعی چون کسب سهمیه فکر کند؟ افزود: من اگر جای گل محمدی بود در لیگ پیش رو قید نتیجه را می زدم. در کل باید سیاست و استراتژی باشگاه باید همین باشد که قید نتیجه را بزند و روی سرمایه های خود در آکادمی سرمایه گذاری کند.

سالمی بیان کرد: اگر سیاستی جز این مدنظر باشگاه باشد باید بگویم بعید می دانم این فصل بتوان توقع کسب سهمیه را داشت چون سایر تیم ها تا دندان مسلح هستند.

منبع: ایسنا

705575