تمسخر شبکه «ای‌بی‌سی نیوز» توسط دونالد ترامپ

تارنمای «هیل» با اشاره به مصاحبه از پیش ضبط شده «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا با شبکه «ای‌بی‌سی نیوز» نوشت: دونالد ترامپ، شبکه «ای‌بی‌سی نیوز» را مورد تمسخر قرار داده و آن را به انتشار اخبار جعلی متهم کرد.

تصویر تمسخر شبکه «ای‌بی‌سی نیوز» توسط دونالد ترامپ

به گزارش سایت خبری پرسون، قرار است مصاحبه جو بایدن، ‌رییس جمهوری آمریکا، به میزبانی جورج استفانوپولوس مجری شبکه ای‌بی‌سی نیوز، در ساعت هشت جمعه شب، به وقت محلی (سه و نیم شنبه به وقت تهران) از شبکه «ای‌بی‌سی نیوز» پخش شود.

دونالد ترامپ، در پلتفرم اجتماعی سوشال تروث، جورج استفانوپولوس را «بدترین» و «شرورترین» مجری توصیف کرد و نوشت: شبکه خبری جعلی ای بی سی، یکی از بدترین و پست‌ترین پخش‌کننده‌های این تجارت است.

هیل نوشت: این مصاحبه در حالی صورت گرفته است که پس از مناظره فاجعه بار بایدن برابر دونالد ترامپ، ‌رییس جمهوری سابق آمریکا، نگرانی‌ها در مورد سن و آمادگی ذهنی او برای پیروزی در انتخابات و پذیرفتن جایگاه ریاست جمهوری آمریکا افزایش یافته است.

چند نفر از دموکرات‌های مجلس نمایندگان و دیگر اعضای حزب خواستار کناره گیری بایدن از رقابت‌ها شده اند. این موضوع سؤالات زیادی را در مورد مسیر پیش روی حزب پیش از اعلان نام نامزد نهایی آن در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها در ماه آینده ایجاد کرده‌ است.

به گزارش ایرنا، کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه به وقت محلی در نشستی خبری با خبرنگاران در کاخ سفید گزارش منتشر شده در روزنامه نیویورک تایمز را رد کرد و در پاسخ به این سوال که آیا بایدن در حال بررسی کناره گیری از انتخابات ریاست جمهوری است؟ گفت: «قطعا خیر».

ترامپ از سال ۲۰۱۶ که برای اولین بار به ریاست جمهوری آمریکا رسید، یکی از چهره‌های برجسته حزب جمهوری‌ خواه است که در انتخابات سال ۲۰۲۰ از رقیب دموکرات خود جو بایدن شکست خورد.

آمریکایی‌ها روز سه شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) برای انتخاب رئیس جمهور بعدی آمریکا به پای صندوق‌های رای می‌روند. برنده این انتخابات، دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد.

منبع: ایرنا

705502