«القسام» به مقر فرماندهی اشغالگران حمله کرد

گردان های شهید عزالدین القسام امروز (جمعه) مقر فرماندهی عملیات اشغالگران صهیونیست را در جنوب شرق محله تل السلطان شهر رفح مورد حمله راکتی قرار داد.

تصویر «القسام» به مقر فرماندهی اشغالگران حمله کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز اعلام کرد رزمندگانش در این حمله که با استفاده از راکت ضد زره، راکت های ضد نفر، آتش تک تیرانداز و تیربارها انجام گرفت، شماری از نظامیان اشغالگر به هلاکت رسیدند و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس روز چهارشنبه هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که با راکت‌های الیاسین ۱۰۵، دو دستگاه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در اردوگاه غربی منطقه تل‌السلطان واقع در غرب شهر رفح هدف قرار داده است.

گردان‌های القسام روز سه شنبه نیز از هدف قرار دادن یک تانک «مرکاوا ۴» رژیم صهیونیستی با راکت الیاسین ۱۰۵ در محله الشجاعیه واقع در شرق شهر غزه خبر داد و افزوده بود که رزمندگان این گردان ها یک گروه ۱۴ نفره از نظامیان صهیونیست را که در یک خانه در الشجاعیه کمین کرده بودند، با گلوله «TBG» هدف قرار داده و آن‌ها را کشته یا زخمی کرده‌اند.

بنا به اذعان ارتش رژیم صهیونیستی، شمار نظامیان زخمی این رژیم نیز از آغاز جنگ به بیش از چهار هزار نفر رسیده است که بیش از ۲ هزار نفر از آنها از زمان حملات زمینی به نوار غزه زخمی شده اند.

این درحالی است که رسانه ها و شماری از تحلیلگران، شمار تلفات رژیم صهیونیستی را با توجه به سانسور شدید اخبار جنگ از سوی مقامات تل آویو، به مراتب بالاتر از این تعداد می دانند.

منبع: ایرنا

705494