حماسه مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

سرپرست معاونت اداره کل سیاسی وزارت کشور گفت: امروز حماسه دیگری از جنس حضور و مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در حال رقم خوردن است.

تصویر حماسه مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدمحمد زاهدی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین که در مصلای صاحب الزمان(عج) این شهرستان اقامه شد اظهار داشت: امروز حماسه دیگری از جنس حضور و مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در حال رقم خوردن است که پس از شهادت آیت الله رئیسی، مجبور به برگزاری آن شدیم.

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب که تا پیش از این کمتر در گفتار ایشان بیان شده بود، ما یکی از بهترین انسانها را از دست دادیم، دولت آیت الله رئیسی در مسیر ولایت اقدامات خوبی را انجام داد و امروز مردم یا مسیری که رئیس جمهور شهید آغاز کرده بود ادامه می دهند یا به دولت قبل از آیت الله رئیسی باز می گردند که البته انتخاب این دو راه و دو مسیر با مردم است.

وی با تاکید بر اینکه مهندسی در انتخابات ایران امکان پذیر نیست افزود: مردم خود برگزار کننده انتخابات هستند و آنان مسیر آینده کشور را با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی و انتخاب یکی از دو جریانی که هم اکنون در انتخابات حضور دارند، تعیین می‌کنند .

زاهدی تصریح کرد: در همین شهرستان ورامین بیش از پنج هزار نفر از بدنه خود مردم و جامعه کار اخذ آراء را انجام می دهند علاوه بر این که هیأت نظارت که خود از بدنه مردم است نیز بر روند انتخابات نظارت می‌کند. سرپرست معاونت اداره کل سیاسی وزارت کشور تأکید کرد: امروز باید دوستان، آشنایان و اقوامی که ممکن است با صندوق رأی قهر کرده باشند را به شرکت در انتخابات ترغیب کرد و سپس، آنان را برای انتخاب فرد اصلح آگاه ساخت.

وی افزود: حیف است که امروز اقدامات دولت شهید رئیسی نیمه کاره باقی بماند، طی این سه سال در حوزه‌های مختلف شاهد جهش بوده ایم و نباید این اقدامات قطع شده و ادامه پیدا نکند.

وی گفت: باید باور داشت که حتی یک رأی ما نیز مؤثر است لذا از مردم دعوت می شود تا با حضور در شعب اخذ رأی، سرنوشت خود را تعیین کنند.

سرپرست معاونت اداره کل سیاسی وزارت کشور مشارکت مردم در سراسر کشور را بی نظیر توصیف کرد و افزود: با وجود آن که حضور مردم تا این ساعت از انتخابات بی نظیر است ، کشور به حضور حداکثری مردم نیاز دارد.

منبع: ایرنا

705470