وضعیت عجیب حسینی/ کاپیتان استقلال همچنان بلاتکلیف

مسئولان باشگاه استقلال همچنان درباره وضعیت سیدحسین حسینی سکوت کرده‌اند و مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظار کاپیتان آبی‌هاست.
تصویر وضعیت عجیب حسینی/ کاپیتان استقلال همچنان بلاتکلیف

به گزارش سایت خبری پرسون، کاپیتان استقلال با وجود اینکه یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، اما شرایط گنگی برای فصل بعد خواهد داشت. مدیران باشگاه استقلال در اقدامی عجیب یک دروازه‌بان بوسنیایی را به خدمت گرفته‌اند و همین موضوع زمزمه‌های مربوط به جدایی سیدحسین حسینی را قوت بخشیده است.

نکته قابل توجه این است که سیدحسین حسینی و مدیران باشگاه استقلال همچنان قصدی برای شفاف‌سازی در خصوص خط دروازه خود ندارند.

با وجود شایعات مطرح شده پیرامون احتمال جدایی سیدحسین حسینی، مدیران استقلال تا کنون واکنش رسمی در این خصوص نداشته‌اند و فقط قبل از آنکه خبر جذب گلر خارجی منتشر شود، فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، ابراز امیدواری کرده بود کاپیتان استقلال در این تیم بماند.

حالا با گذشت چند روز از قطعی شدن حضور ودران کیوسفسکی دروازه‌بان بوسنیایی در استقلال، مدیران باشگاه همچنان در سکوت کار خود را پیش می‌برند و مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظار سیدحسین حسینی خواهد بود.

باشگاه استقلال حتی بر خلاف رویه همیشگی خود تبریک سیدحسین حسینی کاپیتان خود را نیز در رسانه‌های رسمی تبریک نگفت و بی‌شک با ادامه این روند شاهد اتفاقات جنجالی‌تری در این باره خواهیم بود.

منبع: خبرورزشی

705253