گلزنی جانشین احتمالی بیرانوند +فیلم

سنگربان مورد نظر باشگاه پرسپولیس با گلزنی توانست تیمش را صدرنشین سوپر لیگ ازبکستان کند.

به گزارش سایت خبری پرسون، بعد از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، هیات مدیره این باشگاه رضا درویش را مامور کرد تا ضمن شکایت از سنگربان تیم ملی ایران، اقدامات لازم را برای جذب جانشین وی انجام دهد.

عبدالوحید نعمت‌اف دروازبان دوم تیم ملی ازبکستان و باشگاه نسف‌قرشی ازبکستان مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و این باشگاه برای جذب این سنگربان با وی و باشگاه ازبکستانی مذاکراتی را داشته است.

نکته جالب توجه در خصوص نعمت‌اف این است که نسف قرشی در دیداری معوقه از هفته پنجم رقابت‌های سوپر لیگ ازبکستان در شرایطی موفق شد حریف خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد که نعمت‌اف موفق شد گل برتری تیمش را در این بازی به ثمر برساند تا نسف قرشی با ۲۶ امتیاز بالاتر از آلمالیق و پاختاکور صدرنشین رقابت‌های سوپرلیگ ازبکستان شود.

دیدار نسف قرشی با نوبهار در نیمه اول با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید اما در دقیقه ۶۵ بازی نسف صاحب ضربه پنالتی شد و نعمت‌اف پشت ضربه توپ ایستاد و با گل کردن آن موجبات برتری و صدرنشینی تیم خودش را رقم زد. نکته جالب توجه آنجاست که این دروازه‌بان در دیدار سوپرجام فوتبال ازبکستان نیز در شرایطی که بازی تیمش با پاختاکور به پنالتی کشیده شد، موفق شد ۳ ضربه پنالتی حریف را نیز مهار کند و ضربه خود را تبدیل به گل کند تا نقش مهمی در قهرمانی تیمش در سوپرجام ازبکستان داشته باشد.

منبع: ایرنا

705208