پس از سال‌ها لیگ بیلیارد استان اصفهان راه‌اندازی شد

پس از سال‌ها و برای نخستین بار لیگ پاکت بیلیارد استان اصفهان راه اندازی شد و از یازدهم تیرماه این رقابت ها با حضور هشت تیم و با نام جام زنده رود شروع بکار کرد.
تصویر پس از سال‌ها  لیگ بیلیارد استان اصفهان راه‌اندازی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ امیرحسین صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان بیان کرد :پس از سال‌ها و برای نخستین بار لیگ پاکت‌بیلیارد استان اصفهان با هدف توسعه‌ی عدالت و استعداد یابی ورزشی در سراسر استان راه اندازی و در حال برگزاری است که در این راه فدراسیون بولینگ و بیلیارد و اداره کل ورزش‌وجوانان استان حمایت نمودند.

صمدانی با اشاره به حضور هشت تیم و متشکل از ورزشکاران رشته‌ی پاکت‌بیلیارد گفت:مسابقات را در دور رفت و براساس سیاست‌های سازمان لیگ هیات استان به میزبانی شهرستان خمینی شهر و باشگاه تازه تاسیس آرسس درحال برگزاری است.

رئیس هیات استان با اشاره به کیفیت مسابقات گفت: این دوره با همکاری شرکت تولیدی آرونیک بیلیارد و استفاده از میزهای تولید ملی بیلیارد در حال برگزاری است که نقطه عطفی در معرفی ظرفیت‌های داخلی کشورمان در رویدادهای ورزشی است.

امیرحسین صمدانی ضمن تقدیر از زحمات مسئولین برگزاری سازمان لیگ بیلیارد استان و داوران و مربیان و ورزشکاران حاضر در مسابقات گفت: امیدواریم در سال‌های آتی این ریل گذاری توسعه و تحول حفظ و ادامه یابد.

منبع: پرسون

705203