تأکید شدید آبی ها؛ قایدی بیاید با اختلاف قهرمانیم

مهدی قایدی که توسط مددی مدیرعامل سال‌های گذشته استقلال با قراردادی ۵ ساله به باشگاه شباب الاهلی امارات پیوست همچنان بازیکن محبوب و مورد علاقه طرفداران استقلال است.
تصویر تأکید شدید آبی ها؛ قایدی بیاید با اختلاف قهرمانیم

به گزارش سایت خبری پرسون، این بازیکن که در لیگ برتر بیست و دوم به ایران برگشت و در همان فصل کنار آبی پوشان حضور داشت توانست همراه با محمد محبی دیگر بازیکن بوشهری استقلال با به ثمر رساندن ۱۲ گل به عنوان بهترین گلزن تیم کنار همشهری اش قرار بگیرد و سهم عمده‌ای در ارائه بازی‌های زیبا و درخشان استقلال تحت هدایت ریکاردو ساپینتو داشته باشد.

مهدی قایدی پس از پایان فصل بیست و دوم در لیگ برتر بیست و سوم از استقلال جدا شد و چون به صورت قرضی استقلال برگشته بود بار دیگر به تیم اتحاد کلبا در امارات منتقل شد.

حالا و در شرایطی که مسئولان باشگاه شباب الاهلی شرایطی برای انتقال این بازیکن فراهم کرده‌اند تا او بتواند در صورت تمایل به ایران بیاید هواداران باشگاه استقلال در فضای مجازی به شدت از مسئولان باشگاه خواسته‌اند که مهدی قایدی به این تیم برگردد.

ناگفته نماند؛ مهدی قایدی خودش نیز ابراز علاقه کرده بود که یک فصل دیگر در ایران و در استقلال توپ بزند اما ظاهرا برخی مشکلات شخصی در این زمینه برایش دردسرساز شده و نتوانسته فعلاً به ایران بیاید. یادآور می‌شود؛ او در بازگشت تیم ملی از هنگ کنگ نیز همراه با کاروان تیم ایران به کشور برنگشت و فعلاً در امارات به سر می‌برد.

با این همه مروری بر رسانه‌های ورزشی و صفحات اینستاگرامی یا کانال‌های تلگرامی هواداری استقلال این موضوع را مشخص می‌کند که تمام طرفداران این تیم خواستار بازگرداندن مهدی قایدی هستند. آنها با اتکا به بنیه مالی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس این امیدواری را دارند که این افراد بتوانند با پول زیادی که در دست دارند قرارداد مهدی قایدی را منعقد کرده و هزینه انتقال قرضی او به باشگاه شباب الاهلی امارات را بپردازند.

طرفداران استقلال معتقدند با وجود مارشاریپوف در خط هافبک و گوستاوو بلانکو در خط حمله، مهدی قایدی می‌تواند کنار مهرداد محمدی شرایط هجومی تیم استقلال را فوق العاده بهبود ببخشد و گلزنی های کم استقلال را جبران و این تیم را با اختلاف قهرمان کند.

قطعاً ظرف روزهای آینده تا پیش از شروع تمرینات و مسابقات استقلال این احتمال وجود دارد که مهدی قایدی به عنوان یکی از نقل و انتقالات مهم و پر سر و صدای تیم استقلال لقب گرفته و به تیم سابقش برگردد.

منبع: خبرورزشی

695174