شرط مهم پرسپولیسی شدن پدیده لیگ برتر چه بود؟

ستاره لیگ برتری یک شرط مهم برای حضور در جمع سرخ‌پوشان پایتخت را دارد.
تصویر شرط مهم پرسپولیسی شدن پدیده لیگ برتر چه بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال پرسپولیس به فاصله یک ماه بعد از قهرمانی در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر روزهای پرحاشیه و پر سروصدایی را پشت سر می‌گذارد و کمتر کسی فکر می‌کرد سرخ‌پوشان بعد از قهرمانی چنین روزهایی را تجربه کند.

این روزها بعد از جدایی غیرمنتظره اوسمار ویرا سرمربی برزیلی این تیم، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در آستانه جدایی از سرخ‌پوشان قرار دارند و اوضاع بر وفق مراد قهرمان لیگ ایران پیش نمی‌رود.

در این بین باشگاه با چند گزینه دیگر برای حضور در پرسپولیس مذاکراتی را داشته است که یکی از مهم‌ترین این چهره‌ها مهدی لیموچی ستاره تیم آلومینیوم اراک است. با حضور مجتبی حسینی در تیم آلومینیوم اراک، این مربی برخی از شاگردان سابق خود را از پیکان تهران به اراک آورد. لیموچی مهاجم ۲۴ سابق پیکان یکی از بازیکنانی بود که همراه مربی خود راهی اراک شد. وی در فصل تازه به اتمام رسیده لیگ برتر، عملکرد جالب توجهی داشت و با نظر امیر قلعه‌نویی به تیم ملی هم دعوت شده است. این مهاجم توافقات خوبی با سرخ‌پوشان داشته اما هنوز به مرحله امضای قرارداد با پرسپولیس نرسیده است.

با پیگیری‌های خبرنگار ایرنا مشخص شده که این ستاره ۲۴ ساله علاقه‌مند به حضور در تیم پرسپولیس بوده اما لیموچی فعلا منتظر یک اتفاق مهم در نقل و انتقالات سرخ‌پوشان است. ترابی ستاره قرمزها که مورد توجه تراکتور قرار گرفته با لیموچی هم پست است و این بازیکن جوان منتظر این است تا ببیند چه اتفاقی برای ترابی رقم می‌خورد. او در صورت جدایی ستاره ملی‌پوش سرخ‌پوشان راهی پرسپولیس می‌شود و در صورت تمدید قرارداد ترابی با قرمزها این بازیکن راهی تیم دیگری خواهد شد.

منبع: ایرنا

695081