علت اصلی فوت پیمان آدیداس، همسر ویدا بلاگر

پیمان آدیداس یا همان پیمان کوچکی از بلاگرهای معروف که با خبر ناگهانی فوتش بر سر زبان ها افتاد بار دیگر با اتفاقی تلخ یاد آوری شد.
تصویر علت اصلی فوت پیمان آدیداس، همسر ویدا بلاگر

به گزارش سایت خبری پرسون، داغ ترین خبر فضای مجازی در ساعات اخیر، خودکشی ویدا همسر پیمان آدیداس بود که بار دیگر نظرات را به سمت این زوج بلاگر جلب کرد. زوجی که مدتی کوتاه با هم در فضای مجازی مشغول فعالیت بودند و در فاصله کمتر از یک سال هر دو درگذشتند. و حالا بار دیگر موضوع بحث مرگ پیمان کوچکی بر سر زبان ها افتاده و سوال پیمان ادیداس چرا مرد، بار دیگر پرتکرار سرچ می شود به همین بهانه، اطلاعات منتشر شده در این بخش موضوع را برایتان مرور می کنیم.

پیمان ادیداس کیست؟

همانطور که حتما می دانید، پیمان آدیداس یا همان پیمان کوچکی متولد 1375، جوانی بود اهل همدان که بعد از سپری کردن دوران سخت کودکی و نجوانی، به تهران آمده و بعد از دوران سربازی وارد فضای مجازی شد. از سبک زندگی لاتی فاصله گرفته و کم کم به یک بلاگر محبوب میان قشر خاصی از کاربران ایرانی تبدیل گشت و شهرت او بعد از ازدواج با ویدا، چند برابر شد.

پیمان ادیداس و ویدا بعد از ازدواج باهم به تولید ویدئوهای مشترک مشغول شده و هر روز به جمع فالوورهای آنها افزوده شد تا اینکه ناگهان خبر فوت پیمان آدیداس، طرفداران پیمان ادیداس و همسرش را شوکه کرد. حالا دیگر موضوع سرچ پیمان ادیداس کیه به اوج خود رسیده بود و همه کاربران مشتاق بودند بدانند که پیمان ادیداس بچه کجاست و چرا این اتفاق برایش افتاده.

پیمان آدیداس

پیمان ادیداس و علت مرگش

تایید شده ترین علت مرگ پیمان ادیداس بلاگر، ایست قلبی گزارش شده است و حواشی دیگری که به این مسئله مرتبط شد، هرگز توسط زن پیمان آدیداس تایید یا تکذیب نشد برای همین، سکته قلبی دلیل اصلی فوت پیمان آدیداس عنوان گرفت و تمام.

منبع: نمناک

695070