درخواست عجیب آقای گل پرسپولیس از تراکتور/ این بازیکن جواب درویش را نمی‌دهد

به نظر می‌رسد اولویت علی علیپور برای بازگشت به لیگ ایران، پرسپولیس نیست بلکه امضای قراردادی با رقم بالا است. آن هم با هر تیمی که پول بیشتری بپردازد.
تصویر درخواست عجیب آقای گل پرسپولیس از تراکتور/ این بازیکن جواب درویش را نمی‌دهد

به گزارش سایت خبری پرسون، در دو سه سال اخیر که علی علیپور در لیگ پرتغال و باشگاه‌هایی نظیر ماریتیمو و ژیل‌ویسنته حضور داشته، هر بار مصاحبه‌ای انجام داده از عرق و تعصب به پرسپولیس گفته و اینکه دوست دارد در زمان بازگشت به لیگ ایران دوباره پیراهن این تیم را بپوشد. بعد از پایان قرارداد با ژیل‌ویسنته و حضور ناموفق در لیگ پرتغال، حالا علیپور عزم خود را برای بازی در لیگ برتر جزم کرده و این پیغام را به چند باشگاه فرستاده است.

در شرایطی که همه فکر می‌کردند پرسپولیس اولین و آخرین تیمی است که علیپور با آن مذاکره می‌کند اما این اتفاق رخ نداده و آقای گل سابق لیگ در رادار چند باشگاه متمول قرار گرفته است. از جمله تراکتور که به واسطه حضور احتمالی ترابی، بیرانوند و اسماعیلی‌فر مذاکراتی را با علیپور انجام داده اما این صحبت‌ها هنوز به نتیجه نرسیده. گویا علیپور در مذاکره با تراکتور خواهان دریافت مبلغ ۴۰ میلیارد است که این درخواست با جواب رد طرف مقابل مواجه شده است.

علیپور که ظرف روزهای اخیر به درخواست مذاکره با پرسپولیس پاسخی نداده، به نظر می‌رسد در حال بررسی شانس‌های دیگر خود است تا ببیند آیا می‌تواند قرارداد بهتری امضاء کند یا نه؟ اگر چنین اتفاق نیفتاد، آنوقت است که علیپور و پرسپولیس پای میز مذاکره می‌نشینند و احتمالاً توافق هم می‌کنند.

جالب اینکه پرسپولیسی‌ها می‌خواهند پیشنهاد اولیه خود به علیپور را عددی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان اعلام کنند.

منبع: ایرنا

695044