آنچه بعد از مرگ ویدا زن پیمان آدیداس مهم شد!

ویدا، همسر پیمان آدیداس، دست به خودکشی زد. پس از این اتفاق، حواشی و اخبار جدیدی پیرامون این بلاگر اینستاگرامی در فضای مجازی منتشر شد. در ادامه، بیوگرافی کوتاهی از ویدا آدیداس را می‌خوانید.
تصویر آنچه بعد از مرگ ویدا زن پیمان آدیداس مهم شد!

به گزارش سایت خبری پرسون، طبق اخبار منتشر شده همسر پیمان آدیداس خودکشی کرده است و علت مرگ او، مصرف قرص برنج بوده. پیمان ادیداس و ویدا زوج بلاگر معروفی بودند که با انتشار کلیپ های کوتاه و ویدئوهای گاها تبلیغاتی در فضای مجازی به شهرت رسیدند ولی عمر این باهم بودن طولانی نبود و سال گذشته پیمان درگذشت و ویدا آدیداس تنها شد.

بعد از انتشار اخبار خودکشی ویدا زن پیمان آدیداس، جستجوها درباره همسر دوم ویدا و موضوعات مربوط به زندگی خصوصی این بلاگر زن شدت گرفت و مثل همیشه آنچه مهم شده بود، ماجرای خودکشی و جستجوهایی مربوط به همسر دوم ویدا بود.

عروسی ویدا و پیمان ادیداس

پیمان آدیداس با نام اصلی پیمان کوچکی متولد سال 1375 در همدان متولد و سالها بعد به تهران آمد و با آغاز فعالیت در فضای مجازی مشهور شد. طولی نکشید که پیمان آدیداس با یک خواننده رپ به نام ویدا ازدواج کرده و او را به عنوان همرش معرفی کرد. پیمان کوچکی در27 سالگی بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت.

ویدا و پیمان آدیداس

ازدواج آبراهام و ویدا بعد از فوت پیمان آدیداس

مدتی بعد از فوت پیمان آدیداس، اخبار و تصاویر ازدواج مجدد همسر پیمان آدیداس در فضای مجازی منتشر شد و او زندگی جدید خود را با مرد جوانی بنام آبراهام آغاز کرد که این زندگی هم دوام چندانی نداشت.

بعد از انتشار خبر خودکشی ویدا همسر پیمان آدیداس، شایعات بسیاری درمورد اختلاف او با همسر دومش به گوش میرسد که فعلا هیچ واکنشی از سوی آبراهام به این شایعات صورت نگرفته است.

منبع: نمناک

695021