تمجید گریزمن از عملکرد کلی خروس‌ها

آنتوان گریزمن پس از برد فرانسه مقابل بلژیک از عملکرد کلی خروس‌ها تمجید کرد.
تصویر تمجید گریزمن از عملکرد کلی خروس‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ملی فرانسه در دیداری که چندان جذاب نبود موفق شد بلژیک را با نتیجه ۱-۰ شکست بدهد و به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ صعود کند.

فرانسه در این دیدار به لطف گل‌به‌خودی یان فرتونگن در دقیقه ۸۵ برنده شد و به دور بعدی راه یافت. عملکرد فرانسه از ابتدای تیم رقابت‌ها مورد انتقاد بوده اما آنتوان گریزمان نگرانی‌ای از این بابت ندارد.

گریزمن در مورد نگرانی هواداران فرانسه برای برد را نتیجه ۱-۰ گفت: «حالا نگران این نتیجه نزدیک یا چیز دیگری نباشید: ما در یک چهارم نهایی هستیم. ما به عنوان یک تیم یک بازی دفاعی عالی انجام دادیم. بدون دفاع عالی نمی‌توانید خیلی پیش بروید. بازی کردن در این تیم لذت بخش است.»

گریزمن سپس با تجزیه و تحلیل عملکرد فرانسه در سطح تاکتیکی ادامه داد: «ما امروز یک سیستم جدید را امتحان کردیم و باید به آن عادت کنیم. موقعیت من در پست وینگر؟ امروز صبح فهمیدم قرار است در این پست بازی کنم! در خدمت مربی و تیم هستم، ما خودمان را تطبیق می‌دهیم تا جایی که نیاز است بتوانیم در ترکیب بازی کنیم. مربی به من گفت که در آن پست بازی کنم و من این کار را کردم. برایم مهم نیست کجا بازی کنم.»

منبع: خبرورزشی

695004