با چراغ سبز هلدینگ؛ امروز کدام استقلالی‌ها تمدید می‌کنند؟

با تمدید قرارداد دو بازیکن تیم استقلال در روز گذشته امیدواری‌ها برای ورود این تیم به نقل و انتقالات تابستانی بیشتر شد.
تصویر با چراغ سبز هلدینگ؛ امروز کدام استقلالی‌ها تمدید می‌کنند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، در اخبار ماه های اخیر در رابطه با بازیکنانی صحبت به میان آمد که باید قراردادشان به لحاظ مالی و یا زمانی تمدید شود. از این رو اعلام شد که باشگاه استقلال به نوبت و به تدریج با بازیکنان مذاکره کرده و قرارداد مالی و زمانی آنها را تمدید خواهد کرد.

پس از عقد قرارداد دوباره ابوالفضل جلالی و آرمین سهرابیان با باشگاه استقلال خبردار شدیم امروز هم قرار است یکی دو نفر دیگر از بازیکنان این تیم که برای حضور در لیگ برتر بیست و چهارم باید با استقلال قرارداد مالی امضا کنند به باشگاه بروند.

در همین ارتباط: تابستان سخت و جنجالی در انتظار استقلال/ قرارداد ۱۲ بازیکن به پایان می رسد

شنیده ها حاکی از آن است که با توجه به نزدیک شدن به شروع زمان برگزاری تمرینات استقلال، جواد نکونام از مسئولان باشگاه حواسته هرچه سریع‌تر این اقدامات انجام شود تا تمرنیات تیمش را با حضور همه بازیکنان استارت بزند.

گفته می‌شود، یکی از مسئولان هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس امروز و پیش از ظهر به محل باشگاه رفته و در این باره با شهریاری نماینده هلدینگ در باشگاه استقلال دیدار و گفتگو خواهد کرد. ظاهرا با همین چراغ سبز، منابع مالی برای تمدید قرارداد و پیش پرداخت به بازیکنان نیز تأمین شده تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

منبع: ورزش سه

694979