پاسخ صریح استقلال به درخواست بزرگ روزبه چشمی

در اخبار روز گذشته عنوان شد که روزبه چشمی قاطعانه درباره مطالبات فصل گذشته‌اش درخواستی را به باشگاه اعلام کرده است.
تصویر پاسخ صریح استقلال به درخواست بزرگ روزبه چشمی

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از مالکیت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و خرید بخش اعظم سهام این مجموعه عنوان شد که باشگاه استقلال دیگر مشکلات مالی نخواهد داشت.

انتشار خبر تسویه حساب بازیکنان پرسپولیس با مالکان جدید این باشگاه - که قرار است امروز این اتفاق بیفتد - انتشار خبر تمدید قرارداد کاپیتان استقلال با این مجموعه در صورت تسویه حساب مالی با استقلال نیز خبرساز شد.

روزبه چشمی در این باره قاطعانه اعلام کرد مادامی که مطالبات سال‌های گذشته‌اش را دریافت نکند قراردادش را تمدید نخواهد کرد. پیرو همین خواسته مهم کاپیتان دوم تیم استقلال از باشگاه، خبر رسید که مالکان جدید پس از گفتگو با شهریاری - نماینده خودشان در تیم استقلال - صراحتاً به وی اطمینان دادند که این خواسته کاپیتان استقلال برآورده خواهد شد.

نماینده این گروه اعلام کرده روزبه چشمی به عنوان یکی از چهره‌های شاخص تیم استقلال که حضور در دو دوره جام جهانی را تجربه کرده و توانسته در آن مسابقات گل زنی هم بکند یکی از مهره‌های اصلی این تیم در فصل بیست و چهارم لیگ برتر خواهد بود. بنابراین در اولین فرصت مطالبات وی به حسابش واریز خواهد شد. ظاهرا این خبر به گوش رزوبه چشمی هم رسیده و او نیز منتظر عمل کردن باشگاه به این وعده‌اش است.

منبع: ورزش سه

694970