پیام مهم یامگا برای بازیکنان استقلال

پس از انتشار جزئیات مربوط به نامه نگاری باشگاه با امضای فرشید سمیعی برای مدیر برنامه‌های کوین یامگاه بازیکنان استقلال از این موضوع دلخور شدند
تصویر پیام مهم یامگا برای بازیکنان استقلال

به گزارش سایت خبری پرسون، پیرو انتشار گزارشی در رابطه با ناراحتی مدیر برنامه‌های آرتور کوین یامگا از رفتار باشگاه استقلال در قبال پرداخت حق و حقوق این بازیکن این موضوع با واکنش‌های تندی از سوی پیشکسوتان و هواداران همراه شد

بعد از آنکه عنوان شد فرشید سمیعی در نامه‌ای خطاب به کوین یامگاد درباره حق و حقوق او مطالبی عنوان کرده که باعث رنجش خاطر این بازیکن شده جمعی از پیشکسوتان در مصاحبه با رسانه‌ها نسبت به این موضوع انتقاد کرده و رفتار با بازیکنی که در طول دو فصل گذشته تاثیر بسزایی در موفقیت‌های استقلال داشته را دور از انصاف دانستند.

همچنین طرفداران استقلال نیز در فضای مجازی با اشاره به تلاش و عملکرد مثبت کوین یامگا این موضوع را مورد انتقاد قرار دادند و از باشگاه خواستند هرچه سریع‌تر این موضوع به گونه‌ای که از یامگا دلجویی شود حل و فصل گردد.

اما در این بین بازیکنان استقلال هم که با یامگا ارتباط خیلی صمیمی و نزدیکی دارند و حتی بعضی از آنها با او و همسرش رفت و آمد خانوادگی داشتند پیرو این اتفاق به شدت از این موضوع ناراحت شده و به قصد دلجویی با یامگا صحبت کردند و از او خواستند این موضوع را جدی تلقی نکند.

اخبار رسیده از تیم استقلال حاکی از آن است که بازیکنان استقلال به یامگا قول داده‌اند که این مسئله به خوبی و خوشی حل و فصل خواهد شد. اما اتفاق جالب تر پیام مشترک و مهم این فرانسوی برای هم تیمی‌هایش بوده است. او گفته حساب شما با این مسایل جداست و اعلام کرده این موضوع هیچ خللی در سطح دوستی‌اش با بازیکنان استقلال و هواداران این باشگاه به وجود نخواهد آورد و او همواره خودش را یک استقلالی می داند.

یادآور می‌شود یامگا در زمستان سال گذشته و بر اثر برخورد شدید استوک حامدی فر با چشمش دچار آسیب شدید از ناحیه چشم شد و پس از 8 عمل جراحی ظرف 3 ماه توانست تا حد زیادی به وضعیت عادی برگردد.

منبع: ورزش سه

694968