شرط و شروط بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس

پیغام اولیه بیرانوند به مدیران پرسپولیس این بوده که اگر ۲۰ میلیارد تومان کمتر از۶۰ میلیارد پیشنهاد تراکتور بگیرد حاضر است در پرسپولیس بماند اما با این خواسته او مخالفت شده است
تصویر شرط و شروط بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا بیرانوند تقریبا در تمام دوران حضورش در پرسپولیس در هر مقطع تابستانی از هر طریقی به دنبال افزایش رقم قراردادش بوده و همیشه هم به خواسته خود رسیده است. این اتفاق سال قبل با فسخ پرسر و صدایش رخ داد و در تابستان جاری هم باز شاهد فسخ قرارداد او با سرخپوشان بودیم. هنوز برای هواداران پرسپولیس قابل هضم نیست که چطور الحاقیه فسخ قرارداد به قرارداد بیرو در اواسط مسابقات نیم‌فصل دوم اضافه شده است. اما قدر مسلم این تنها راهی بود که می‌توانست بیرانوند را به خواسته تکراری خود برساند. در شرایط فعلی که او قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده راضی شده به اینکه با سقف قرارداد باشگاه (۲۴ میلیارد تومان با آپشن) به جمع سرخپوشان برگردد اما به شرطی که هوادار متمول هم هوای او را داشته باشد.

البته پیغام اولیه او به مدیران پرسپولیس این بوده که اگر ۲۰ میلیارد تومان کمتر از۶۰ میلیارد پیشنهاد تراکتور بگیرد حاضر است در پرسپولیس بماند اما با این خواسته او مخالفت شده است. گویا در جدیدترین مذاکرات او به همان ۳۰ میلیاردی که قبلا خواستارش شده بود راضی است. بیرو همان روز قهرمانی پرسپولیس مدعی شد اگر باشگاه پرسپولیس ۳۰ میلیارد به او بدهد به جدایی فکر نخواهد کرد. درمورد بیرو گفتنی است که اسپانسرهای پرسپولیس به جدایی او رضایت نداده‌اند و به مسئولان این باشگاه گفته‌اند که مقدمات بازگشت او را فراهم کنند. اگر این دروازه‌بان با شرایطی که خواسته به پرسپولیس برگردد قدر مسلم تبعات خوبی برای مدیریت این باشگاه نخواهد داشت.

منبع: ایرنا

694950