رد پیشنهاد پرسپولیس و شوکه کردن مدیران استقلال؛ جایی می روم که فقط پول بیشتری بدهند!

ماجرای جواد آقایی‌پور و استقلال همچنان ادامه دارد و روشن نیست وضعیت این بازیکن با آبی‌ها چه خواهد شد.
تصویر رد پیشنهاد پرسپولیس و شوکه کردن مدیران استقلال؛ جایی می روم که فقط پول بیشتری بدهند!

به گزارش سایت خبری پرسون، در حالی که آقایی‌پور پای پله‌های پرواز به سمت روسیه حاضر شد به خاطر پیشنهادی که باشگاه استقلال به وی داده از سفر به این کشورخودداری کند و ساعاتی بعد از لغو پرواز به باشگاه استقلال رفت تا قراردادش را امضا کند اما وسط مذاکرات از باشگاه استقلال خارج شد.

مسئولان باشگاه استقلال در حال مذاکره با این بازیکن بودند، که ناگهان در حین صحبت‌ درباره میزان دستمزد و رقمی که قرار است به عنوان حق انتقال به باشگاه استقلال خوزستان داده شود، ناگهان از ادامه مذاکرات خودداری کرد.

دلیلی که باعث شد آقایی‌پور از توافق نهایی و احتمالاً عقد قرارداد با باشگاه استقلال صرفنظر کند، پیشنهادی بود که به صورت تلفنی به وی داده شد. گفته می‌شود که برخی از نزدیکان باشگاه سپاهان با آقایی‌پور ارتباط گرفته‌اند و به این بازیکن اعلام کرده‌اند که حاضرند مبلغ بسیار قابل توجهی را به وی پرداخت کنند.

صحبت از پرداخت 40 میلیاردتومان به عنوان حق رضایتنامه به باشگاه استقلال خوزستان و مبلغ 40 میلیارد تومان به عنوان دستمزد به بازیکن مورد نظر است که اگر پای پرداخت چنین مبلغی در میان باشد باید همین جا پرونده آقایی‌پور و استقلال را مختومه و حضور این بازیکن را در ترکیب آبی‌ها منتفی دانست.

آقایی پور پیش از این پیشنهاد پرسپولیس را هم به دلیل عدم رضایت از مبلغ پرداختی رد کرده بود.

منبع: مهر

694948