پرسپولیس بدون اورونوف استارت می‌زند

با دعوت اوستون ارونوف به اردوی تیم امید تاجیکستان، این ستاره پرسپولیس بخش زیادی از تمرینات تیم باشگاهی‌اش را از دست خواهد داد.
تصویر پرسپولیس بدون اورونوف استارت می‌زند

به گزارش سایت خبری پرسون، اگرچه حضور اورنوف در لیست تیم امید اربکستان قابل پیش بینی به نظر می‌رسید اما بالاخره تیمور کاپادزه، سرمربی تیم المپیک ازبکستان، نام سه بازیکن بزرگسال تیم را که قرار است به المپیک پاریس ببرند، به صورت رسمی اعلام کرد.

براین اساس الدور شومورودوف، اوستون اورونوف و حسندین علی‌قولوف سه بازیکنی هستند که طبق تشخیص سرمربی تیم المپیک ازبکستان به پاریس اعزام خواهند شد تا به همراه تیم المپیک ازبکستان از سوم مرداد ماه در گروه سوم این پیکارها، با تیم‌های ملی اسپانیا، مصر و جمهوری دومینیکن دیدار کنند.

براساس هماهنگی‌های صورت گرفته ملی پوشان ازبک باید از سیزده تیر ماه در اردو حاضر شوند و همین موضوع باعث می‌شود تا اوستون اورونوف، ستاره پرسپولیس دو روز دیگر خودش را به کادرفنی معرفی کند. از سوی دیگر حتی اگر ازبکستان در مرحله گروهی حذف شود، اورونوف باید تا ۹ مرداد همراه با تیم المپیک کشورش در پاریس حاضر باشد و با این وضعیت اورونوف بخش زیادی از اردوی پیش فصل پرسپولیس را که با توجه به شناخت مربی جدید از بازیکنان بسیار مهم و حیاتی است از دست خواهد داد.هرچند که هنوز زمان دقیق برگزاری لیگ ایران معلوم نیست و قرار است چقدر به درازا بکشد.

منبع: ورزش سه

694859