نامه مهم تاج به سازمان لیگ

رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌هایی به رئیس سازمان لیگ بر اجرای دستورالعمل صادر شده تأکید کرد.
تصویر نامه مهم تاج به سازمان لیگ

به گزارش سایت خبری پرسون، و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در نامه‌هایی به حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ بر اجرای دستورالعمل‌های صادر شده تأکید کرد.

در نامه‌های تاج به بهاروند آمده است:

«ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال
با سلام

احتراما با عنایت به نزدیک شدن به زمان برگزاری فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، ضرورت دارد با تأکید حداکثری بر بهره‌مندی دقیق از ظرفیت‌های سامانه هوشمند، مبدا و مقصد کلیه ارتباطات میان همه باشگاه‌ها و آن سازمان صرفا و فقط در این بستر به انجام رسد. بر این اساس، هرگونه توافق احتمالی (حتی در صورت یک پرسش و پاسخ) براساس تماس شفاهی وفق این مقرره فاقد استناد و اعتبار بوده و باید در اتوماسیون مربوطه به صورت کامل (پرسش و پاسخ باشگاه و سازمان لیگ) به ثبت رسیده باشد. دبیرکل فدراسیون فوتبال موظف است با همکاری بخش آی تی فدراسیون و سازمان لیگ زمینه‌های تسهیل هر چه بیشتر ارتباط برخط در این باره را فراهم آورد.

ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال
با سلام

احتراما با توجه به ابلاغیه‌های قبلی، تاکید می‌شود کلیه همکاران که به صورت مستقیم یا به عنوان ناظر در فرایند همکاری با آن سازمان هستند، مطلقا حق هیچگونه همکاری در حوزه‌های مشاوره‌ای یا زمینه‌های دیگری با باشگاه‌ها را نداشته و ندارند. ضمنا، کمیته اخلاق فدراسیون مسولیت حسن اجرای این دستورالعمل را بر عهده دارد.»

منبع: ایسنا

694851