هرکسی جای یامگا بود از رفتار باشگاه استقلال ناراحت می‌شد

پیشکسوت استقلال گفت: هر کسی جای کوین یامگا بود از رفتاری که باشگاه استقلال با او انجام داد ناراحت می‌شد. چون او همه جوره خودش را فدای این تیم کرد.
تصویر هرکسی جای یامگا بود از رفتار باشگاه استقلال ناراحت می‌شد

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا اکبرپور بازیکن اسبق تیم استقلال درباره انتشار گزارشی در رابطه با دلخوری یامگا و مدیر برنامه‌هایش نسبت به اقدام فرشید سمیعی سرپرست فعلی باشگاه استقلال اظهار داشت: باعث تاسف است که ما جواب محبت‌های این بازیکن ارزشمند را با این وضعیت بدهیم کوین یامگا چشمش را در باشگاه استقلال از دست داد و حالا ادامه فوتبالش با اما و اگرهای زیادی همراه شده است. حالا ما چطور می‌توانیم او را در چنین شرایطی تا این اندازه برنجانیم.

وی افزود: ای کاش آقای فرشید سمیعی قبل از اینکه جوابیه‌ای برای این بازیکن بفرستد با تعدادی از همکارانش در باشگاه مشورت می‌کرد. شاید اون کاملا در جریان اقدامات صورت گرفته برای کوین یامگا نبوده که این کار را انجام داده ولی آنچه خارج از مجموعه باشگاه استقلال نمود پیدا کرده این است که ما رفتار بدی با او داشتیم و رسم معرفت و مهمان نوازی را به جا نیاوردیم.

بازیکن سال‌های گذشته استقلال همچنین تاکید کرد: این بازیکن در جریان تمرینات تیم استقلال دچار مصدومیت شده و اگر پولش را هم خواسته باید به او بدهیم چون هیچ تقصیری متوجه او نیست. ضمن اینکه ما باید مراقب می‌بودیم که در جریان تمرینات بازیکنان با خشونت با یکدیگر برخورد نکنند که این هم به کادر فنی و سرمربی تیم برمی‌گردد. به نظرم کوین یامگا حتی می‌توانست به خاطر همین موضوع از استقلال و سرمربی تیم شکایت کند که نکرد.

اکبرپور در ادامه اضافه کرد: بهتر است تا کار به جاهای باریک‌تر نکشیده از این بازیکن رسماً دلجویی شود و حق و حقوقش را به او بپردازند. چون در غیر این صورت اگر او بخواهد با مدارک پزشکی به فیفا شکایت کند آن وقت کار استقلال به شدت با مشکل مواجه خواهد شد و شاید یک جریمه چندین میلیون دلاری برای باشگاه در نظر بگیرند.

منبع: خبرورزشی

694805