آرش برهانی بار دیگر از استقلال کنار رفت

آرش برهانی از اعضای آکادمی باشگاه استقلال به تازگی بار دیگر از این مجموعه کنار رفت.
تصویر آرش برهانی بار دیگر از استقلال کنار رفت

به گزارش سایت خبری پرسون، آرش برهانی سرمربی تیم فوتبال امید استقلال که در فصل ۰۲-۱۴۰۱همراه با این تیم قهرمان مسابقات امیدهای کشور شده بود پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه در تاریخ بیستم اردیبهشت ماه سال قبل با دستور اصغر حاجیلو ریاست آکادمی باشگاه استقلال در آن مقطع از این سمت کنار گذاشته شد. در آن برهه و پس از آن سوالات زیادی در این باره مطرح شد اما کمتر کسی متوجه شد که چرا آرش برهانی از مجموعه آکادمی استقلال جدا شده است. حرف و حدیث هایی هم مطرح شد که هرگز صحت و سقم آنها اثبات نشد.

حالا تقریباً یک سال پس از همان تاریخ بار دیگر آرش برهانی در فاصله کوتاهی پس از بازگشت به آکادمی و جمع مربیان تیم‌های پایه استقلال در حالی که از سوی محمدحسین ضیایی رئیس جدید آکادمی به عنوان سرمربی تیم امیدهای استقلال مشغول به کار شده بود دوباره از این سمت کناره‌گیری کرد و از مجموعه استقلال جدا شد!

افراد نزدیک به آرش برهانی در این باره اعلام کردند او به زودی در گفت‌وگویی که انجام خواهد داد درباره همه اتفاقات یک سال اخیر از اردیبهشت ۱۴۰۲ تا امروز که بار دیگر از مجموعه باشگاه استقلال کنار گذاشته شد، صحبت خواهد کرد و دلایل آن را به اطلاع هواداران خواهد رساند.

منبع: خبرورزشی

694785