جدایی ناگهانی ستاره استقلال/ قانون جدید مانع حضور در جمع آبی ها

ابوالفضل جلالی که چندی پیش تصویری از برگه سبز اعزام به خدمت او منتشر شده و البته توسط خود بازیکن تکذیب شد، بعید است بتواند در فصل جدید پیراهن آبی را بر تن داشته باشد
تصویر جدایی ناگهانی ستاره استقلال/ قانون جدید مانع حضور در جمع آبی ها

به گزارش سایت خبری پرسون، سید ابوالفضل جلالی که طی فصل گذشته لیگ برتر ۲۹ بازی برای استقلال انجام داد و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم به شمار می‌رفت، در حال حاضر نمی‌تواند به کارش در جمع آبی پوشان ادامه بدهد و رسیدن موعد سربازی کاری کرده تا احتمالا تصمیم به جدایی و حضور در ملوان انزلی بگیرد.

این مدافع چپ ۲۶ ساله که فصل موفقی در استقلال داشت و توانست ۱۰ پاس گل بدهد و دومین پاسور برتر لیگ برتر شود و یک گل هم به ثمر رساند، حالا در وضعیتی قرار دارد که احتمالا به پایان کارش در جمع شاگردان جواد نکونام منجر شود.

ابوالفضل جلالی که چندی پیش تصویری از برگه سبز اعزام به خدمت او منتشر شده و البته توسط خود بازیکن تکذیب شد، بعید است بتواند در فصل جدید پیراهن آبی را بر تن داشته باشد و باید برای گذراندن دوران سربازی به ملوان انزلی برود.

این مدافع چپ ملی‌پوش که دیروز هم در باشگاه استقلال حضور پیدا کرده و عنوان نمود پیگیر مباحث مالیاتی خود است، احتمالا راهی ملوان انزلی خواهد شد تا دوران سربازی را سپری کند.

ابوالفضل جلالی امیدوار بود بتواند مجوزهای لازم برای ادامه همکاری با استقلال را به دست بیاورد که قوانین جدید مانع از این اتفاق خواهد شد و این بازیکن برای سپری کردن دوران سربازی ناچارا باید به ملوان انزلی برود.

البته احتمال می‌رود ابوالفضل جلالی ابتدا قراردادش با باشگاه استقلال را تمدید کند و پس از آن به‌عنوان بازیکن سرباز به ملوان انزلی برود و دوباره برگردد.

این بحث در شرایطی وجود دارد که خود جلالی در روزهای گذشته بحث رفتن به سربازی را تکذیب کرده، اما با توجه به اینکه باشگاه استقلال به دنبال مدافع چپ جدید است، احتمالا این اتفاق رخ بدهد.

منبع: مهر

694744