تکلیف بازگشت قایدی به استقلال چیست؟

از حدود یک ماه پیش و پس از پایان مسابقات لیگ برتر امارات موضوع بازگشت مهدی قایدی به استقلال در رسانه‌ها مطرح شد اما...
تصویر تکلیف بازگشت قایدی به استقلال چیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از پایان دیدار تیم‌های ملی فوتبال کشور و هنگ کنگ در شرق آسیا تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی به ایران برگشت که مهدی قایدی همراه با این تیم به ایران نیامد. در همان برهه عنوان شد که او به خاطر برخی مشکلات شخصی در صورت ورود به خاک ایران ممنوع الخروج می‌شود. به همین دلیل با اجازه امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از بازگشت به ایران صرفنظر کرد تا در دیدار مقابل ازبکستان غایب سرشناس تیم ملی لقب بگیرد.

در این حد فاصل یکی دو باشگاه اماراتی و ظاهراً اروپایی برای جذب مهدی قایدی پیشنهاداتی را به باشگاه شباب الاهلی امارات ارائه کردند اما همزمان مشخص شد که نام این بازیکن در فهرست بازیکنان مورد نیاز سرمربی استقلال نیز قرار داشته و مدیران هلدینگ تصمیم گرفتم برای به خدمتگیری او دست به جیب شوند.

در روزهای اخیر عنوان شد که یکی دو تن از مدیران باشگاه استقلال برای دیدار با مدیران شباب الاهلی راهی امارات می‌شوند تا درباره به خدمت گیری مهدی قایدی مذاکرات را نهایی کنند اما ظاهراً با توجه به ادامه‌دار شدن مشکلات شخصی قایدی در بحث بازگشت به ایران و ممنوع الخروجی، همچنین یک پیشنهاد خوب در لیگ امارات شب گذشته یک رابط در این باره به باشگاه استقلال اطلاع داده که مهدی قایدی با توجه به شرایط فعلی و آینده‌اش می‌خواهد فعلاً در فوتبال خارج از کشور توپ بزند.

اینکه او در امارات می‌ماند یا به یکی از تیم‌های اروپایی منتقل خواهد شد ظرف روزهای آینده از طریق آژانس نقل و انتقالاتی که او با آن کار می‌کند اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

ناگفته نماند؛ مهدی قایدی در آخرین فصل حضورش در تیم استقلال در لیگ بیست و دوم همراه با محمد محبی با ۱۲ گل بهترین گلزنان این تیم به شمار رفته و لیگ را به پایان رساندند.

منبع: خبرورزشی

694741