همزمان با روز ملی صنعت و معدن:

بررسی راهکارهای تحقق شعار سال در دیدار رئیس اداره صمت آبیک با رئیس دادگستری شهرستان آبیک

رضا محمدی رئیس اداره صمت شهرستان آبیک با سیدجلال حاج نصیری رئیس دادگستری شهرستان آبیک دیدار و ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، در زمینه راهکارهای تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" گفتگو کردند.
تصویر بررسی راهکارهای تحقق شعار سال در دیدار رئیس اداره صمت آبیک با رئیس دادگستری شهرستان آبیک

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ مهندس محمدی در ابتدا ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و روز ملی صنعت و معدن از تعامل سازنده بین اداره صمت و اداره دادگستری شهرستان تقدیر کرد وگفت: آبیک با فعالیت بیش از 600 واحد صنعتی و معدنی دارای پروانه بهره برداری و بیش از سه هزار و پانصد واحد صنفی فعال،یکی از شهرستانهای پیشرو و برتر صنعتی،معدنی و صنفی در سطح استان قزوین می‌باشد.

وی افزود:وجود دو شهرک صنعتی کاسپین 1 و 2 در این شهرستان از مزیت های نسبی این شهرستان در حوزه صنعت میباشد.
محمدی اظهارکرد:در حوزه تنظیم بازار با هم افزایی بین دستگاههای اجرایی شهرستان شامل اداره صمت،فرمانداری،تعزیرات، جهاد کشاورزی و اصناف، در سال گذشته صورت گرفته است تا نظارت بیشتری بر بازار صورت بگیرد.
وی افزود: نمایشگاه بهاره و طرح ضیافت نیز در شب عید با حضور تولیدکنندگان و اصناف شهرستان به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت ها و رفاه مردم عزیز شهرستان آبیک برگزار شد.
سید جلال حاج نصیری رئیس دادگستری شهرستان آبیک هم در این دیدار ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن از اقدامات مدیر و کارکنان اداره صمت شهرستان آبیک تقدیر کرد.
وی در ادامه ضمن بیان دیدگاهها و دغدغه های موجود،از آمادگی اداره دادگستری شهرستان آبیک در رفع موانع تولید واحد‌های صنعتی و طرح مسائل موجود در غالب ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان جهت تحقق شعار سال خبرداد.
وی در ادامه افزود: درسال " جهش تولید با مشارکت مردم" بنا داریم در واحد‌های صنعتی و تولیدی شهرستان حضور میدانی پیدا کنیم و از نزدیک مشکلات و مسائل واحد‌های تولیدی را بررسی و حل و فصل نماییم.

694732