هنوز نمی دانیم نکونام مجوز فعالیت دارد یا نه!

مدافع چپ سابق استقلال می گوید هیچ چیز از فعالیت این باشگاه در نقل و انتقالات نمی داند.
تصویر هنوز نمی دانیم نکونام مجوز فعالیت دارد یا نه!

به گزارش سایت خبری پرسون، هاشم بیک زاده درباره شرایط باشگاه استقلال در نقل و انتقالات گفت: زیاد در جریان اتفاق های باشگاه نیستم. می گویند خود هلدینگ خلیج فارس دروازه بان یا هافبک بوسنیایی گرفته است. معلوم نیست در این باشگاه چه خبر است و کسی هم اطلاعی از این موضوع ندارد. من هنوز نمی دانم آیا نکونام فصل آینده سرمربی استقلال است یا نه و دقیقا مشخص نیست که آیا او مجوز گرفته است یا نه و هرکسی یک حرفی می زند.

مدافع سابق استقلال در مورد روند نقل و انتقالاتی استقلال هم گفت: فکر می کنم یا باشگاه تعطیل است یا دارند مخفیانه کارها را جلو می برند. هرچه که هست فکر می کنم مدیران باشگاه منفعل هستند و مشخص نیست چه کار می کنند. رسانه رسمی استقلال باید اطلاع رسانی کند تا هواداران مجبور نشوند اخبار دروغ را از صفحات هواداری بخوانند.آنها باید به مردم اطلاعات درست بدهند.

بیک زاده در مورد شایعاتی که پیرامون جدایی سیدحسین حسینی شکل گرفته است هم گفت: حسینی بهترین دروازه بان ایران و کاپیتان استقلال است و از نظر فنی هیچ مشکلی ندارد اما شایعاتی در مورد مجوز فعالیت او هم وجود دارد. بهتر است باشگاه در این رابطه روشنگری کند چون این شرایط باعث ایجاد حاشیه می شود.

او در پایان درد مورد شانس قهرمانی استقلال هم گفت: در مورد قهرمانی نمی شود صحبت کرد چون تیمی کامل نشده است و ورودی ها و خروجی ها مشخص نیست. با این حال فکر می کنم استقلال برای قهرمانی باید با پرسپولیس، سپاهان و تراکتور رقابت کند. فصل گذشته سپاهان و تراکتور بدشانسی آوردند که از کورس خارج شدند اما فکر می کنم امسال رقابت برای قهرمانی ۴ تیمی خواهد بود.

منبع: خبرورزشی

694631