رقابت استقلال برای جذب ستاره تیم ملی/ قایدی در قلاب نکونام

روزنامه البیان در شماره امروز خود نوشت که استقلال برای جذب قایدی با کلباء در رقابت است.
تصویر رقابت استقلال برای جذب ستاره تیم ملی/ قایدی در قلاب نکونام

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از اهداف تابستانی استقلال، جذب مهدی قایدی از شباب الاهلی است. وینگر بوشهری که پیش از این در لیگ بیست و دوم به صورت قرضی برای آبی‌ها بازی کرده بود، فصل قبل نیز برای اتحاد کلباء بازی کرد و حالا مورد توجه هر دو تیم قرار گرفته است.

همانطور که در روزهای گذشته عنوان شد، باشگاه استقلال به صورت رسمی برای جذب قایدی با شباب الاهلی وارد مذاکره شد که البته رقم درخواستی از سوی تیم اماراتی سنگین بود و به همین دلیل عنوان شد که احتمال بازگشت وینگر بوشهری به استقلال بعید به نظر می‌رسد.

حالا اما روزنامه البیان در شماره امروز خود با تأیید مذاکرات رسمی استقلال با شباب الاهلی نوشته است که آبی‌ها قصد دارند تا این بازیکن را به صورت قرضی با بند دائمی شدن قرارداد به خدمت بگیرند.

البیان نوشته است: باشگاه استقلال ایران درخواست خود را برای به خدمت گرفتن مهدی قایدی، بازیکن ۲۵ ساله ایرانی شباب الاهلی، به صورت قرضی با حق خرید در پایان فصل، به این باشگاه ارائه کرده است. قایدی پیش از این نیز در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ به صورت قرضی برای استقلال بازی کرده بود. او فصل گذشته به صورت قرضی برای تیم کلباء به میدان رفت و عملکرد درخشان او باعث شد که کلباء نیز درخواست تمدید قرارداد قرضی او برای فصل جدید را داشته باشد. مدیریت شباب الاهلی هم‌اکنون در حال بررسی این دو درخواست است تا بهترین تصمیم را برای باشگاه و بازیکن اتخاذ کند.

منبع: خبرورزشی

694620