دانشجویان نمونه سال ۱۴۰۲ معرفی شدند

اسامی دانشجویان نمونه کشوری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌های دو وزارتخانه علوم و بهداشت اعلام و امروز مورد تجلیل قرار می گیرند.
تصویر دانشجویان نمونه سال ۱۴۰۲ معرفی شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه امروز یکشنبه ۱۰ تیرماه به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف و با حضور محمد علی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و شیروژن معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت آغاز شد.

بر این اساس در این جشنواره از برگزیدگان مرحله نهایی ( کشوری) سی و یکمین جشنواره دانشجوی نمونه وزات علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجلیل به عمل خواهد آمد.

در این مراسم ۱۱ نفر از دانشگاه های علوم پزشکی و ۱۹ نفر نیز از دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم به عنوان دانشجوی نمونه کشوری معرفی خواهند شد.

میلاد پیران حمل‌آبادی از دانشگاه محقق اردبیلی، محمدحسن سعیدی مطلق از دانشگاه بین‌المللی امام خمینی، زینب رحمتی از دانشگاه ایلام، مردم داورزنی و امیرحسین یزدان‌بخش هر دو از دانشگاه تهران، ساسان آزاد از دانشگاه شهید بهشتی، سیدکریم تهامی تولون از دانشگاه محقق اردبیلی، ایلقار اردبیل‌چی از دانشگاه تهران، محمدحسین جلالیان از دانشگاه صنعتی اصفهان، زهرا خاکباز از دانشگاه تربیت مدرس و شاهین فقیری از دانشگاه صنعتی شریف ۱۱ دانشجوی نمونه دوره دکتری دانشگاه‌های وزارت علوم معرفی شدند.

در دوره کارشناسی ارشد نیز سه دانشجو به عنوان دانشجوی نمونه کشوری معرفی شدند که نگین خاتونی از دانشگاه فردوسی مشهد، محمد حاتمی‌نژاد از دانشگاه لرستان و پری فهندژ سعدی از دانشگاه شیراز اسامی این افراد است.

در دوره کارشناسی نیز پنج دانشجو از دانشجویان کشور به عنوان دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۲ معرفی شدند که علی تابع از دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اراک، مریم اکبری از دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر شیراز، علی جوکار از دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مطهری شیراز، محمد حسن‌آقایی از دانشگاه علامه طباطبایی و مهدی نقی‌زاده باقی از دانشگاه محقق اردبیلی می‌باشند.

در بیست و یکمین جشنواره دانشجویان نمونه کشوری سال ۱۴۰۲ نیز ۱۱ نفر از تمامی گروه‌های تحصیلی دانشگاه‌های وزارت بهداشت به عنوان دانشجوی نمونه انتخاب شدند که اسامی آنها به شرح ذیل است:

مهدی هادیان برسیانی از دانشگاه اصفهان، محمدرضا امینی از دانشگاه شهید بهشتی، امیر ولی‌زاده دیزجیکان از دانشگاه تبریز، راضیه آخوندزردینی از دانشگاه کرمان، مهدی اصغری عظما از دانشگاه تبریز، محمدحسن سهولی از دانشگاه شهید بهشتی، علی دلگرم شمس‌آبادی از دانشگاه شهرکرد، سیدمهدی زارع‌زاده از دانشگاه تهران، ساناز رضاییان از دانشگاه جهرم، علی عباس‌زاده چراغعلی از دانشگاه تربت حیدریه و آرین غمخوار رودپشتی نیز از دانشگاه قم از جمله این دانشجویان هستند.

در واقع ۹ نفر از دانشجویان وزارت بهداشت در دوره‌های دکتری تخصصی و دکتری حرفه‌ای و دو نفر نیز در دوره کارشناسی به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شدند.

منبع: ایسنا

694597