یورو ۲۰۲۴ |

رقابت مدعیان با تیم های پر انگیزه

روز دوم از رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ امروز برگزار خواهد شد.
تصویر رقابت مدعیان با تیم های پر انگیزه

به گزارش سایت خبری پرسون، دومین روز از رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ امروز _ یکشنبه دهم تیر_ با انجام دو بازی برگزار خواهد شد.

انگلیس - اسلواکی؛ سه‌شیرها مدعی می‌شوند؟

در نخستین جدال روز دوم مرحله هشتم نهایی دو تیم انگلیس و اسلواکی از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه ولتینس آرنا و با قضاوت هلیل اوموت به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان ساوت گیت در مرحله گروهی مسابقات با یک پیروزی و دو تساوی موفق به کسب پنج امتیاز شده‌اند و به عنوان تیم اول گروه C به مرحله یک‌هشتم نهایی راه پیدا کرده‌اند.

انگلیس در سه دیدار مرحله گروهی با زدن دو گل و دریافت یک گل از رقبای خود تفاضل یک را به جا گذاشته است که این آمار برای تیمی که مدعی قهرمانی به‌شمار می‌رود تا حدودی ناامیدکننده است.

اسلواکی نیز در مرحله گروهی با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست با چهار امتیاز به عنوان تیم سوم گروه E راهی مرحله حذفی شده است.

شاگردان کالتسونا در سه جدال مرحله گروهی چهار مرتبه موفق به باز کردن دروازه حریفان خود شده‌اند و در سوی مقابل نیز سه مرتبه به رقبای خود اجازه گلزنی داده‌اند. آماری که موجب شده است اسلواکی تفاضل یک را از خود بر جای بگذارد.

در سه دیدار گذشته دو تیم چهار گل به ثمر رسیده که از این تعداد سه گل سهم سه‌شیرها و یک گل سهم اسلواکی بوده است، ضمن اینکه در سه دیدار گذشته دو تیم انگلیس دو پیروزی به دست آورده است و یک تقابل نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

اسپانیا - گرجستان؛ رقیب آسان پیش‌روی اسپانیا

در دومین جدال روز دوم مرحله حذفی دو تیم اسپانیا و گرجستان از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه راین انرژی و با قضاوت فرانکو لوتکسیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان فوئنته در سه دیدار مرحله گروهی با سه پیروزی موفق به کسب ۹ امتیاز شد و به عنوان تیم اول گروه B به مرحله حذفی صعود کردند.

اسپانیا در سه دیدار مرحله گروهی پنج مرتبه موفق به گلزنی شد و به دلیل اینکه در هیچ‌کدام از سه مسابقه به رقبای خود اجازه گلزنی نداد، تفاضل پنج را به جا گذاشت.

گرجستان نیز در مرحله گروهی با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست موفق به کسب چهار امتیاز شده و به عنوان تیم سوم گروه F به مرحله حذفی راه پیدا کرده است

شاگردان سانیول در سه تقابل مرحله گروهی موفق به زدن چهار گل شده‌اند و به همین تعداد از حریفان خود گل دریافت کرده‌اند تا تفاضل صفر را از خود برجای بگذارند.

در پنج دیدار گذشته دو تیم ۲۰ گل به ثمر رسیده است که سهم اسپانیا از این تعداد ۱۶ گل و سهم گرجستان چهار گل بوده است، ضمن اینکه در این پنج مسابقه شاگردان فوئنته چهار مرتبه به پیروزی رسیده‌اند و تنها یک مرتبه نتیجه را به رقیب خود واگذار کرده‌اند.

694569