بازیکن محبوب نکونام: بعید است دیگر به ایران برگردم

هافبک خارجی باشگاه گل گهر میگوید قصدی برای بازگشت به لیگ برتر ایران ندارد.
تصویر بازیکن محبوب نکونام: بعید است دیگر به ایران برگردم

به گزارش سایت خبری پرسون، روبرتو تورس، هافبک مهاجم اسپانیایی فصل گذشته تیم فوتبال گل‌گهر که پیش از پایان فصل فوتبالی رقابت‌ها از این باشگاه جدا شده و به کشورش بازگشت، با آغاز پیش‌فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر دوباره مورد توجه تیم‌های ایرانی قرار گرفته است. این بازیکن تکنیکی که برای دومین فصل پیاپی در لیگ برتر ایران حضور پیدا کرد طی سال‌های اخیر مورد توجه تیم‌های بزرگی مانند استقلال قرار گرفته. این در حالی است که سال گذشته با حضور نکونام در جمع آبی‌ها از این بازیکن به‌عنوان جدی‌ترین گزینه حضور در استقلال نام برده شد. با این حال تورس برای ادامه فعالیت خود باشگاه صنعتی گل‌گهر را انتخاب کرد. حالا با نزدیک شدن به فصل جدید باز هم صحبت از حضور این بازیکن در ایران مطرح می‌شود.

با همه این تفاصیل روبرتو تورس که در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد در پاسخی کوتاه درباره سرنوشتش در فصل بعدی رقابت‌ها و احتمال حضورش در باشگاه‌های ایرانی اظهار داشت: «می‌خواهم در کنار خانواده‌ام باشم و بعید است به لیگ برتر ایران بازگردم.»

این در صورتی است که سال گذشته و بعد از جدایی تورس از فولاد نیز این هافبک اسپانیایی درحالی‌که از این باشگاه برای ادامه همکاری پیشنهاد داشت با این بهانه که می‌خواهد در کنار خانواده‌اش باشد و قصد بازگشت به اهواز را ندارد قید ادامه همکاری با فولاد را زد اما درست چند هفته بعد با قراردادی به گل‌گهر سیرجان پیوست. بنابراین روی این ادعای روبرتو تورس مبنی‌بر اینکه قصد بازگشت نداشته نباید خیلی حسابی باز کرد مگر اینکه این بار او کاملا جدی این مساله را به تیم‌های خواهانش گفته باشد.

منبع: مهر

694529