استوری حامد سلطانی با موضوع انتخابات ریاست جمهوری

انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته برگزار شد و حامد سلطانی مجری تلویزیون با انتشار استوری در اینستاگرام پیام جالبی را به اشتراک گذاشت.
تصویر استوری حامد سلطانی با موضوع انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش سایت خبری پرسون، حامد سلطانی مجری شناخته شده این روزهای تلویزیون که تصویر او در مسجد نبی نارمک برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری وایرال شده است، در صفحه خود پیامی متفاوت برای مردم بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات منتشر نمود که در ادامه این بخش مشاهده خواهید کرد.

حامد سلطانی که در نبود مجریانی چون احسان علیخانی، علی ضیا، رضا رشیدپور و...حضور پررنگی در رسانه ملی دارد و چندین برنامه را اجرا می کند، در صفحه خود پیامی را خطاب به کاربران پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات منتشر نمود و نوشت:

فردا هر نتیجه ای حاصل شد، رفیق ها رو دوباره بغل کنیم.

این روزهای اخیر که اختلاف سلیقه ها به اوج رسید، بعضی ها بی حوصلگی و بدسلیقگی به خرج دادن و دلهایی رنجید. فاصله نیفته بین روزهای رفاقتمون...

استوری حامد سلطانی

استوری حامد سلطانی برای انتخابات ریاست جمهوری

حامد سلطانی طراح گرافیک و فارغ التحصیل رشته گرافیک می باشد که علاوه بر اجرا و طراحی گرافیک در زمینه کارگردانی و مستند سازی نیز فعالیت دارد. آقای مجری تا کنون برنامه هایی چون اعجوبه ها، معلی، میدون، سلام صبح بخیر ومراسم های مختلف مناسبتی را اجرا کرده است.

منبع: نمناک

694396