پیشنهاد اغواکننده پاری‌سن‌ژرمن برای جذب یامال

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای به خدمت گرفتن بال اسپانیایی بارسلونا خیز برداشته است.
تصویر پیشنهاد اغواکننده پاری‌سن‌ژرمن برای جذب یامال

به گزارش سایت خبری پرسون، لامین یامال که سال گذشته میلادی توسط ژاوی هرناندس به ترکیب تیم اصلی این باشگاه فراخوانده شد، این روزها ستاره بارسا و تیم ملی فوتبال اسپانیا به شمار می‌رود و مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است که یکی از این باشگاه‌ها پاری‌سن‌ژرمن است.

روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا در شماره امروز خود (شنبه) گزارش داد؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن حاضر است 250 میلیون یورو برای جذب لامین یامال بپردازد اما از نظر باشگاه بارسلونا، این بازیکن فروشی نیست، بنابراین هیچ مذاکره‌ای بین طرفین صورت نخواهد کرفت.

طبق این گزارش؛ به باشگاه بارسلونا اطلاع داده شده است که پاری‌سن‌ژرمن حاضر است برای خرید یامال 16 ساله، مبلغ 250 میلیون یورو که رکورد جهانی به شمار می‌رود، بپردازد. او بازیکنی است که مدیران این باشگاه متمول فرانسوی برای جایگزینی کیلیان امباپه انتخاب کرده‌اند.

رکورد فعلی نقل‌وانتقالات، انتقال 222 میلیون یورویی نیمار است که PSG در سال 2017 برای جذب او به بارسلونا پرداخت. پاری‌سن‌ژرمن حالا حاضر است تا 250 میلیون یورو برای جذب پدیده بارسا بپردازد و رکورد قبلی خود را بشکند.

لامین یامال که از 6 سالگی در باشگاه بارسلونا عضویت دارد، قرارداد فعلی‌اش با بارسلونا دو فصل دیگر اعتبار دارد، اما مدیران این باشگاه نمی‌خواهند ستاره 16 ساله‌ خود را به این راحتی از دست بدهند و به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن تا سال 2030 هستند.

این بال اسپانیایی که بند فسخ یک میلیارد یورویی در قراردادش وجود دارد، فصل اخیر در 52 بازی برای آبی‌واناری‌ها به میدان رفت و آمار 7 گل‌زده و 11 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

منبع: تسنیم

694388