شایعه ای زشت؛ واکنش امیرحسین رستمی به شایعه اخیر

امیرحسین رستمی، از شرکت‌کنندگان فصل دوم برنامه جوکر احسان علیخانی، به شایعات زشت که با تیتر "همسر امیر حسین رستمی" منتشر شده بود، واکنش تندی نشان داد.
تصویر شایعه ای زشت؛ واکنش امیرحسین رستمی به شایعه اخیر

به گزارش سایت خبری پرسون، امیرحسین رستمی بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی در برنامه جوکر 2 احسان علیخانی حضور یافته است،در یک مصاحبه از عصبانیت‌هایش به دلیل شایعات به وجود آمده زندگی خصوصی‌اش گفت. در این بخش صحبت‌های امیرحسین رستمی در مورد شایعه ای که منجر به عصبانیت او شد، را می خوانید.

امیرحسین رستمی در یک مصاحبه به شایعه ازدواج مجددش واکنش نشان داد و عنوان نمود:

من فکر می‌کنم اکثر ایرانی‌ها خانواده براشون خیلی اهمیت داره و یکی از حسن‌های ما ایرانی‌ها خانواده دوستیه و من فکر می‌کنم این خیلی چیز عجیبی نیست، من خیلی خانواده برام اهمیت داره.

من خیلی دیر عصبانی میشم خیلی دیر به طوری که تعداد عصبانیت هام رو از 10 یا 11 سالگی یادمه، انقدر تعدادش کم بوده ولی وقتی عصبانی میشم یه چیز عجیب غریبی میشم.

یکی از چیزها که منو خیلی عصبانی می‌کنه همین شایعاته، هفته پیش دیدم یه عکس من با... خب مجبوریم دیگه تو خیابون و جاهای دیگه میان میگن امکانش هست با هم عکس بگیریم، باید یه جوری مردمدار باشیم، اگر عکس نگیری یه جوری بی‌اهمیتی به هم وطنته و کسی که به خاطر اون داری بازی می‌کنی بعد دیدم یه عکسی رو گذاشتن و منو تگ کردن با عنوان عکس امیرحسین رستمی و همسر جدیدش، انقدر حالم بد شد که اگر آیفون گرون نبود و تازه نخریده بودمش حتماً می‌شکوندم. من برام خانواده بسیار اهمیت داره چون کار می‌کنم که در کنار خانواده حال کنم.

امیر حسین رستمی

واکنش امیرحسین رستمی به شایعات زشت از زندگی خصوصی اش

همسر امیرحسین رستمی کیست؟

امیرحسین رستمی در سال 1378 و در 24 سالگی با پوراندخت الستی ازدواج کرد و ثمره این زندگی یک پسر بنام ارشیا می باشد. امیر حسین رستمی همسر خود را فردی فداکار، باشعور، اصیل و تحصیلکرده می داند که در زندگی او تاثیر زیادی داشته است و نقش او انکارناپذیر است.

مهم‌ترین اولویت او خانواده‌ اش می باشد و برای گذراندن اوقات بیشتری با خانواده خیلی کم پیش می‌آید که به صورت همزمان روی دو فیلم کار کند.

منبع: نمناک

694025