از دنیای ورزش چه خبر؟

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

تصویر از دنیای ورزش چه خبر؟

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های ۲۰۲۴ با دو مربی بدترین عملکردش را در تاریخ لیگ ملت ها تکرار کرد.

والیبال ایران برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ با سرمربیگری خولیو ولاسکو سهمیه حضور در لیگ جهانی را به دست آورد و در رتبه نهم قرار گرفت. پس از آن دیگر در ادوار مختلف لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها حضور داشت و بهترین عنوان خود را هم در سال ۲۰۱۴ به دست آورد که با هدایت اسلوبودان کواچ به نیمه‌نهایی صعود کرد و چهارم شد.

دو ایرانی در جمع برترین‌های لیگ ملت‌های والیبال/ نیمیر ارتش تک نفره!

در پایان هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال برترین‌های این رقابت‌ها در پست های مختلف اعلام شد. هفته پایانی رقابت‌های لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۴ به پایان رسید و چهره هشت تیم برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.

تیم ملی والیبال ایران با دو برد در رده پانزدهم قرار گرفت و این در حالی است که ترکیه تنها تیمی بود که ضعیف تر از تیم ملی ایران نتیجه گرفت و در رده شانزدهم جای گرفت ولی هر دو تیم در لیگ ملت‌ها باقی خواهند ماند و تیمی امسال سقوط نخواهد کرد.

استقلال به دنبال دروازه‌بان خارجی

استقلال برای فصل آینده به دنبال جذب یک دروازه‌بان خارجی است. باشگاه استقلال با توجه به اینکه فصل آینده در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا حضور دارد یک دروازه‌بان خارجی جذب کند.

حسین حسینی، کاپیتان استقلال یک فصل دیگر قرارداد دارد و در این تیم خواهد ماند ولی آبی پوشان قصد دارند که در کنار او یک دروازه‌بان خارجی هم جذب کنند. حسینی با ۱۸ کلین شیت بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ برتر بود.

ابعاد جدید از فساد در فوتبال؛ مس کرمان هم سکه داده!

در پرونده فساد در فوتبال، حالا پای یک باشگاه کرمانی دیگر هم به موضوع باز شده است. بعد از تخلفاتی که در باشگاه مس رفسنجان رخ داده و تشکیل پرونده و بازداشت و احضار ۷ نفر در این پرونده، حالا موضوع فساد در فوتبال ابعاد جدیدی پیدا کرده است.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی یک مقام آگاه در اختیار خبرنگار ایسنا قرار گرفته است، در پرونده فساد در فوتبال، حالا پای باشگاه مس کرمان هم به این پرونده باز شده که از سوی نهادهای اطلاعاتی در حال پیگیری است.

ویدیوکست «یورو ۲۴» با ایسنا/ قسمت دهم: ساعت سوئیسی دو دقیقه خواب ماند

دهمین قسمت ویدئوکست «یورو ۲۴» بازی آلمان - سوئیس را زیر ذره‌بین برده است. مسابقه‌ای که در آن سوئیس برای پیروزی بر مانشافت میزبان تنها دو دقیقه کم آورد. تحلیل فنی نوریس باقری، مربی و کارشناس فوتبال، هم بخش ثابت ویدیوکست یورو ۲۴ است. کدام تیم مسیر هموارتری تا فینال یورو پیش رو خواهند داشت؟ آلمان یا سوئیس؟

حضور احمدزاده در پرسپولیس منتفی شد؟

بازیکن تیم فوتبال سپاهان با این تیم قرارداد دارد و نمی‌تواند از بند فسخ قرارداد برای پیوستن به پرسپولیس استفاده کند.

در حالی که در روزهای اخیر شایعه شده بود فرشاد احمدزاده قرار است به پرسپولیس بپیوندد، حالا مشخص شده مشکل مهمی بر سر راه بازیکن سپاهان برای قرمزپوش شدن وجود دارد.

۸ تیم صعودکننده به فینال لیگ‌ ملت‌های والیبال/ ایران پانزدهم شد + جدول

مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال با صدرنشینی اسلوونی و پانزدهمی ایران به پایان رسید و هشت تیم‌ برتر به مرحله نهایی صعود کردند.

هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال نیز به پایان رسید تا ۱۶ تیم حاضر در این دوره از مسابقات با انجام ۱۲ بازی به کار خود در مرحله گروهی پایان دهند؛ اسلوونی توانست در مرحله گروهی بالاتر از لهستان و ایتالیا، صدرنشین شود و تیم‌ملی والیبال ایران نیز بالاتر از ترکیه در رتبه پانزدهم قرار گرفت.

منبع: ایسنا

693990