این ۳ بازیکن حق شکایت از استقلال را ندارند!

این سه بازیکن استقلال دلیلی برای شکایت از باشگاه ندارند و برخلاف شایعات مطرح شده در فضای مجازی، تا امروز چنین کاری را هم انجام نداده‌اند.
تصویر این ۳ بازیکن حق شکایت از استقلال را ندارند!

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر، گوستاوو بلانکو همراه با جلال الدین ماشاریپوف و رافائل سیلوا جزو اولین بازیکنان استقلال بودند که ایران را ترک کردند و البته اقدامشان هم کاملاً طبیعی بود چون می‌خواستند از تعطیلات خود نهایت استفاده را ببرند.

بلافاصله پس از اینکه نفرات خارجی استقلال از تهران رفتند، بحث‌هایی در مورد زمان عدم بازگشت آنها مطرح شد و این روزها هم شایعه شده که این سه نفر با استفاده از همان قانونی که استراماچونی توانست قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند، می‌توانند به حضور خود در استقلال پایان ببخشند و از این تیم بروند ولی کادر مدیریتی استقلال قاطعانه معتقدند چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

بر اساس قانون، اگر یک بازیکن خارجی بالغ بر دو ماه پس از تاریخ معین شده در قرارداد، دستمزد خود را نگرفته باشد و باشگاه به اخطارهای کتبی او نیز ترتیب اثر ندهد، این حق را خواهد داشت تا به صورت یکجانبه قرارداد را فسخ کرده و برای شکایت راهی کمیته انضباطی فیفا شود ولی مدیران استقلال صبح دوشنبه در گفتگو با خبر ورزشی تاکید کردند دستمزدهای رافائل، بلانکو و ماشاریپوف تا حد قابل ملاحظه ای پرداخت شده و آنها اصلاً شامل قانون مذکور نمی‌شوند.

به گفته یکی از مدیران استقلال، پرداخت مطالبات به سه بازیکن خارجی طوری صورت گرفته که آنها در این مقطع نمی‌توانند شکایت کنند و البته خودشان هم حرفی از جدایی نزده‌اند و بابت شکایت، اخطار نداده اند. به گفته استقلالی‌ها، مارشاریپوف و بلانکو قطعاً همزمان با آغاز دور جدید تمرینات استقلال در تهران حاضر می‌شوند و در مورد رافائل سیلوا هم جواد نکونام تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.

منبع: خبرورزشی

693930