اعلام آمادگی یک ستاره بزرگ برای مرحله بعد/ پاداش تلاش‌مان را گرفتیم

تونی کروس بعد از آخرین بازی مرحله گروهی در یورو ۲۰۲۴ از عملکرد تیم و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی ابراز خوشحالی کرد.
تصویر اعلام آمادگی یک ستاره بزرگ برای مرحله بعد/ پاداش تلاش‌مان را گرفتیم

به گزارش سایت خبری پرسون، آلمان در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف سوئیس رفت و با نتیجه ۱-۱ متوقف شد اما جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ را به عنوان سرگروه به دست آورد.

تونی کروس بعد از بازی در گفتگو با رسانه‌ها از صعود به دور حذفی ابراز خوشحالی کرد و گفت: «اول از همه خوشحالیم که صعود کردیم. برای چندمین بار نشان دادیم که می‌توانیم با وجود عقب افتادن بازی را برگردانیم. ۹۰ دقیقه با تمام توان بازی کردیم و در نهایت پاداش تلاشمان را گرفتیم. سوئیس تیم خوبی است و خیلی زود با اولین فرصت به گل رسید. من از عملکرد تیم کاملا راضی هستم.اگر با دقت بازی را تماشا کرده باشید، دیدید که ما از نظر تاکتیکی کمی تغییر داشتیم. مهم است که انعطاف‌پذیر باشیم و من فکر می‌کنم برای مرحله یک‌هشتم نهایی آماده‌ایم.»

یوناتان تا مدافع اصلی ژرمن‌ها پس از این که در دقیقه آخر دیدار افتتاحیه مقابل اسکاتلند کارت زرد گرفت، مقابل سوئیس هم در دقیقه ۶۱ کارت گرفت تا از اولین بازی آلمان در مرحله حذفی، محروم شود. کروس در این مورد اذعان داشت: «این موضوع بسیار سختی است، زیرا تا بازی‌های بسیار خوبی انجام داد. اما مطمئناً راه حلی برای این مشکل پیدا خواهیم کرد.»

منبع: تسنیم

693892