قدردانی ویژه استاندار چهارمحال و بختیاری از بانک مسکن؛

تأمین مالی ۳۰ هزار میلیارد ریالی نهضت ملی استان از سوی بانک مسکن

استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن، ضمن قدردانی ویژه از بانک مسکن استان، عملکرد مطلوب این بانک را به عنوان نمونه‌ای از کار انقلابی و جهادی برشمرد که در خط مقدم فقرزدایی و خدمت به جامعه عمل می‌کند.
تصویر تأمین مالی ۳۰ هزار میلیارد ریالی نهضت ملی استان از سوی بانک مسکن

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه فریبرز معصومی مدیرشعب بانک مسکن استان و جمعی از مدیران، مسئولان و متولیان بخش مسکن از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان بروجن و شهرگندمان بازدید کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این بازدید، در شورای تامین مسکن استان در شهرستان بروجن، با اشاره به پرداخت‌ بسیار مناسب تسهیلات از سوی بانک مسکن گفت: این بانک تاکنون هیچ محدودیتی در پرداخت مطالبات پیمانکاران نداشته و سهم الشرکه‌های بانک بر مبنای پیشرفت کار پیمانکاران به سرعت پرداخت می‌شود.

وی افزود: این روان‌سازی در پرداخت تسهیلات باعث پیشرفت چشمگیری در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شده است که نتیجه تلاش مدیرشعب و کارکنان بانک مسکن در استان و حمایت مدیران ارشد این بانک است.

حیدری ادامه داد: بانک مسکن بر اساس منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تاکیدات رئیس جمهور شهید، به عنوان نمونه‌ای از کار انقلابی و جهادی در خط مقدم فقرزدایی و خدمت به جامعه عمل می‌کند.

وی همچنین گفت: سایر ادارات و نهادهای متولی بخش مسکن استان نیز باید با جدیت بیشتری طرح‌های در دست اقدام خود را فعال کنند و مدیران و پیمانکاران برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بزرگ، با روحیه جهادی وارد شوند.

فریبرز معصومی همچنین با ارائه گزارشی از عملکرد بانک مسکن چهارمحال و بختیاری در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن گفت: تاکنون در استان، قرارداد ۵ هزار و ۹۰۶ واحد نهضت ملی مسکن در قالب ۶۲۰ پروژه با مبلغی معادل بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال به امضا رسیده است که سهم شهرستان بروجن ۶۵۰ واحد در قالب ۵۷ پروژه با مبلغ ۳ هزار و چهارصد میلیارد ریال بوده است.

منبع: بانک مسکن

693849