تقدیر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از دادستان تهران

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست درباره ورود دادستانی تهران به مسئله آفت‌زدگی و خشک شدن درخت‌های پارک جنگلی چیتگر ضمن اشاره به اینکه دادستانی در بسیاری موارد خودشان مسائل را پایش می‌کردند و به صورت میدانی وارد می‌شدند و از لحاظ قانونی موضوعات را پیگیری کردند، گفت: جا دارد از دادستانی محترم که ارتباط بسیار تنگاتنگ و میدان مدارانه‌ای با سازمان حفاظت از محیط زیست داشته تشکر کنم.
تصویر تقدیر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از دادستان تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، در پی ورود دادستانی تهران به مسئله آفت‌زدگی و خشک شدن درخت‌های پارک جنگلی چیتگر، با پیگیری‌های صورت گرفته اقدامات لازم برای آبیاری درختان و پاک‌سازی کنده‌های آفت‌زده پارک انجام شده است.

در همین رابطه علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: جا دارد از دادستانی محترم که ارتباط بسیار تنگاتنگ و میدان مدارانه‌ای با سازمان حفاظت از محیط زیست داشته تشکر کنم، در بسیاری موارد خودشان مسائل را پایش می‌کردند و هنگامی که احساس می‌کردند محیط زیست در خطر است به صورت میدانی وارد می‌شدند و از لحاظ قانونی موضوعات را پیگیری کردند.

وی ادامه داد: در استان‌های شرقی و غربی تهران در مواردی با آفت مواجه هستیم و با توجه به سوء مدیریت برخی از گونه‌ها می‌خشنکند که حتما باید حذف گونه‌های خشک و آفت زده انجام شود که این اتفاق رخ می‌دهد.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با بیان اینکه در مناطق مسکونی دست ساز انسان حتما باید یکسری از گونه‌ها حذف شوند گه در بوستان‌های شرق و غرب تهران اتفاق می‌افتد، افزود: هم کنده‌ها از منطقه حذف می‌شود و هم سازمان آب همگام با شهرداری این مسئله را پیگیری می‌کند، پارک‌های ملی قواعد خاص خود را دارند و مرتب پایش و توسط سازمان حفاظت از محیط زیست مدیریت می‌شود.

منبع: شهر

693758

مطالب مرتبط