باشگاه استقلال یک گل به خودی کمتر زد

با دعوت از جواد نکونام برای ادامه همکاری با استقلال و اعتماد به قراردادی که فصل گذشته با او بسته شد باعث می‌شود تا استقلال در مهم‌ترین مرحله فصل بعد لااقل یک گل به خودی کمتر زده باشد.
تصویر باشگاه استقلال یک گل به خودی کمتر زد

به گزارش سایت خبری پرسون، با مروری بر اتفاقات سال‌های گذشته به یاد داریم استقلال در چنین روزهایی دائماً به لحاظ مدیریتی و کادر فنی دچار مشکلات بود و یک فصل به خاطر نداشتن سرمربی و یک فصل به خاطر نداشتن مدیرعامل درگیری های بی دلیل داشت. برخی اوقات نیز به خاطر نبود هر دوی این‌ها دوران بدنسازی و مسابقات دوستانه پیش فصل را با دشواری سختی پشت سر می‌گذاشت.

اما حالا استقلال با اعتماد به قرارداد سه ساله جواد نکونام و سپردن دوباره این تیم به دست سرمربی فصل قبلش لااقل این زمان را از دست نمی‌دهد و می‌توان گفت که استقلال فعلاً نسبت به سال‌های گذشته یک بر صفر از روزهای قبل خودش پیش است و می توان این را به فال نیک گرفت.

حالا جواد نکونام باید با برنامه‌ریزی و دقت کامل نسبت به روزها و هفته‌های آینده به فکر جذب بازیکنان مورد نظر خودش باشد و با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده‌تر دیدارهای پیش روی تیمش را برای مسابقات تدارکاتی آماده کند و یک تیم قدرتمند را به لیگ برتر بفرستد.

در سال‌های گذشته همواره استقلال در پایان فصل سرمربی خود را از دست داده و این بار برای نخستین بار طی این سال‌ها، شرایط به گونه‌ای برایش رقم می‌خورد که می‌تواند با در اختیار داشتن کادر فنی قبلی خود به استقبال مسابقات فصل جدید برود. این موضوع نسبت به زمانی که استراماچونی در میانه‌های فصل از این تیم رفت، فرهاد مجیدی از استقلال خداحافظی کرد، ریکاردو ساپینتو نتوانست برای سال دوم در استقلال بماند یا در سال‌های قبل‌تر اتفاقاتی مشابه مثل قطع همکاری با وینفرد شفر، همه و همه این موضوع را مشخص می‌کند که استقلال این بار با اعتماد به نفس بیشتری می‌تواند خودش را برای رقابت‌های فصل جدید آماده کند.

منبع: خبرورزشی

693664