حوزه فعالیت فرزندان مسعود پزشکیان و همسرانشان

همراه با آغاز سومین مناظره نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، خانواده و فرزندان دکتر مسعود پزشکیان بیش از پیش مورد توجه مخاطبان قرار گرفتتند.
تصویر حوزه فعالیت فرزندان مسعود پزشکیان و همسرانشان

به گزارش سایت خبری پرسون، بعد از آغاز پخش مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری 1403 ایران و شناخته تر شدن هر یک از کاندیداها، شناخت خانواده این اشخاص جذابیت فوق العاده ای برای مخاطبان پیدا کرده است. از انجاییکه نام فرزندان مسعود پزشکیان در روزهای اخیر ترند شده و اشتیاق برای شناخت هرچه بیشتر این افراد افزایش یافته، این بخش را به معرفی مختصر و ارائه عکس فرزندان پزشکیان اختصاص داده ایم.

فرزندان پزشکیان کجا هستند؟

طبق اطلاعات موجود، تمامی فرزندان و اعضای خانواده مسعود پزشکیان در ایران هستند.

 دختر مسعود پزشکیان

دختر مسعود پزشکیان

فرزندان پزشکیان چه کاره اند؟

برای شروع پاسخ به این سوال، بهتر است ابتدا به این مسئله اشاره کنیم که هیچ یک از فرزندان پزشکیان در تحصیل راه پدر و مادر مرحومشان را ادامه نداده و رشته پزشکی نخوانده اند.

شغل زهرا پزشکیان دختر مسعود پزشکیان

یکی از معروف ترین چهره های خانواده پزشکیان کاندید، دختر پزشکیان زهرا است که فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته پتروشیمی از دانشگاه شریف بوده و در حال حاضر مشغول فعالیت در شرکت جم است.

شغل مهدی پزشکیان

اطلاعات منتشر شده درباره مهدی، پسر کوچک مسعود پزشکیان بیشتر در زمینه تحصیلات وی بوده که به احتمال زیاد در همین زمینه نیز مشغول فعالیت است. او در حال گذراندن پایان‌نامه در مقطع PHD در رشته برق کنترل است.

مهدی پزشکیان

مهدی پزشکیان پسر مسعود پزشکیان

شغل یوسف پزشکیان

پسر بزرگ مسعود پزشکیان یوسف نام دارد که صاحب مدرک PHD فیزیک از دانشگاه شریف بوده و در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه سهند است.

یوسف پزشکیان

یوسف پزشکیان پسر مسعود پزشکیان

داماد مسعود پزشکیان کیست؟

بدلیل وایرال شدن اسامی فرزندان پزشکیان، اشاراتی به همسر زهرا پزشکیان نیز شده است؛ حسن مجیدی داماد آقای پزشکیان، کارشناس ارشد مالی داشته و در همین زمینه فعالیت دارد.

داماد مسعود پزشکیان

حسن مجیدی(سمت راست) داماد مسعود پزشکیان/ منبع عکس تابناک

درباره عروس های مسعود پزشکیان

حورا نام یکی از عروس های دکتر پزشکیان بوده که در حال حاضر دانشجوی ارشد شیمی است.

فاطمه، عروس دیگر خانواده پزشکیان نیز کار‌شناسی ارشد حقوق دارد و میتوان گفت زمینه فعالیت و شغل عروس پزشکیان در این حوزه است.

عروس مسعود پزشکیان

مسعود پزشکیان در کنار عروس و نوه هایش/ عکس: پیام ثانی

منبع: نمناک

693539