مدیر مجموعه تئاتر شهر قزوین:

اجرای 3 برنامه شاد و مفرح در تئاتر شهر قزوین

مدیر مجموعه تئاتر شهر قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن غدیر خم که ایام شادی و سرور اهل بیت عصمت و طهارت می باشد تئاتر شهر قزوین 3 برنامه شاد و مفرح اجرا می کند.
تصویر اجرای 3 برنامه شاد و مفرح در تئاتر شهر قزوین

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ سعید پورایمانی مدیر مجموعه تئاتر شهر قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: مجموعه تئاتر شهر قزوین به عنوان یکی از قطب های نو ظهور فرهنگی شهر قزوین از مدت ها پیش نسبت به برگزاری جشن های عید غدیر خم برنامه ریزی کرده است و در همین راستا در حال حاضر 3 برنامه شاد و مفرح در قسمت های مختلف این مجموعه برگزار می شود.

وی افزود: یکی از این برنامه ها مراسم نقالی و پرده خوانی است که با اجرای هنرمند بین المللی مرشد مجتبی حسن بیگی در محوطه بیرونی مجموعه تئاتر شهر قزوین برگزار می شود و خوشبختانه با استقبال خوب مردم همراه شده است.
پورایمانی گفت: این مراسم به مدت 6 شب در مجموعه تئاتر شهر قزوین برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود روز به روز میزان شرکت کنندگان در این مراسم افزایش یابد.
مدیر مجموعه تئاتر شهر قزوین اضافه کرد: برنامه دوم، اجرای تئاتر بچه روباه راستگو است که ویژه کودکان و نوجوانان است و به کارگردانی لیلا کلیایی در حال اجرا می باشد.
وی اظهار داشت: این برنامه تا هفتم تیر ماه امسال ادامه خواهد یافت و روزانه از ساعت 18 آغاز می شود.
پورایمانی افزود: نمایش بادشاه دیگر برنامه ویژه این روزهای مجموعه تئاتر شهر قزوین است که در دهه ولایت و امامت هم در جریان خواهد بود و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 20 به تماشای این نمایش شاد و طنز بنشینند.
مدیر مجموعه تئاتر شهر قزوین گفت: این نمایش که با 31 نفر عوامل در حال برگزاری است حکایتی از گلستان سعدی را به شکل طنز روایت می کند.

693522