درویش تکلیف بیرانوند را روشن کرد/ پاسخ به دو واسطه برای بازگشت

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنان با بازگشت علیرضا بیرانوند به این تیم مخالف است.
تصویر درویش تکلیف بیرانوند را روشن کرد/ پاسخ به دو واسطه برای بازگشت

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا بیرانوند پس از فسخ قرارداد یکطرفه خود با باشگاه پرسپولیس تصور می‌کرد بار دیگر کانون توجه باشگاه و هواداران قرار بگیرد اما وقتی دید جزئیات پرداخت ۶ میلیارد تومانی به او برای عدم جدایی از این تیم منتشر شد، مورد بازخواست هواداران قرار گرفت تا دیگر کمتر کسی دنبال بازگرداندن او به جمع سرخپوشان باشد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که فصل گذشته فشار زیادی را بابت احتمال انتقال او به استقلال تهران تحمل کرده بود به هیچ وجه دوست ندارد چنین موضوعی را با پیگیری درباره بازگشت بیرانوند دنبال کند. همین امر باعث شده تا درویش درخواست دو تن از اعضای هیأت مدیره برای مذاکره با بیرانوند را برای بازگشت به پرسپولیس رد کند. این در حالی است که مدیر برنامه‌های او مدعی شده است بیرانوند دو پیشنهاد خارجی دارد و به همین خاطر تصمیم به رفتن دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها با بخش حقوقی باشگاه در این خصوص مذاکره کرده است بلکه به مالکان نیز اعلام کرده است هیچ واسطه‌ای را در زمینه بیرانوند نمی‌پذیرد و این بازیکن قطعا با شکایت باشگاه حقوقی روبرو می‌شود که احتمال محرومیت او و باشگاهی که قرارداد ببندد وجود دارد.

این در حالی است که یکی از اعضای کنسرسیوم بانکی که ۸۵ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را خریداری کرده است دنبال راهی برای بازگداندن بیرانوند است تا نشستی مشترک با مدیرعامل و دروازه بان تیم ملی ایران برای حل مشکل به وجود امده برگزار کند.

منبع: مهر

693481