یکی از بزرگترین مشکلات استقلال در فصل گذشته اشتباهات داوری بود

یکی از بزرگترین مشکلات استقلال در فصل گذشته لیگ برتر نبودن کمک داور ویدیویی و اشتباهات داوری بود.
تصویر یکی از بزرگترین مشکلات استقلال در فصل گذشته اشتباهات داوری بود

به گزارش سایت خبری پرسون، به ادعای کادر فنی و مدیریتی باشگاه استقلال همچنین آنچه هواداران در فضای مجازی از خلاصه بازی‌های این تیم و دیگر رقبای لیگ برتری‌شان منتشر می‌کردند این بود که در خیلی از بازی‌ها اشتباهاتی به ضرر تیم استقلال و به نفع رقبا از چشم داوران دور می‌ماند که همگی به خاطر نبودن کمک داور ویدیویی بود.

قطعاً تیم استقلال در صورت کسب حداقل دو پیروزی در طول مسابقاتی که در فصل گذشته شکست خورد یا مساوی کرد می‌توانست در هفته پایانی با اختلاف لااقل ۳ یا ۴ امتیاز قهرمان شود اما این موضوع را به نوعی و به شکل غیر مستقیم به نبودن کمک داور ویدیویی ربط داد تا شاید از این طریق در دور شدن از قهرمانی را التیام ببخشد.

اما از باشگاه استقلال خبر می‌رسد به اعضای این تیم گفته شده در فصل آینده اگر کمک داور ویدیویی به لیگ نیاید باید طوری در مسابقات حضور داشته باشید که اشتباهات داوری هم نتواند لطمه‌ای به تیم استقلال بزند و در واقع باید لیگ را ۱۷ تیمی در نظر بگیرید و هر هفته با نبود VAR هم بجنگید.

قطعاً بودن کمک داور ویدیویی در فصل آینده لیگ برتر که از سوی مهدی تاج وعده داده شده می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های کادر فنی استقلال و هواداران این تیم را برطرف کند اما در نهایت در شرایطی که این کمک داور وجود نداشته باشد اگر استقلال بتواند خودش نتایج مطلوب و مورد نظر را بگیرد قطعاً دیگر با هیچ اشتباهی نمی‌توان سد راه قهرمانی استقلال شد.

آنچه این روزها هواداران این تیم در فضای مجازی از مدیریت فدراسیون فوتبال می‌خواهند استقرار کمک داور ویدیویی در تک تک استادیوم‌هاست نه فقط استادیوم‌هایی مثل آزادی، یادگار امام یا نقش جهان اصفهان.

اما با توجه به روند فعلی و سکوت خبری در این باره به نظر نمی‌رسد در لیگ بعدی آینده باز هم اثری از کمک داور ویدیویی وجود داشته باشد. هرچند که با خشکیده شدن ریشه های فساد در فوتبال به ویژه در کمیته داوران این موضوع می‌تواند کمک کند تا در لیگ بعدی لااقل حق به حقدار برسد.

منبع: خبرورزشی

693474