دردهای زیادی را تحمل کردم تا به المپیک رسیدم

فرنگی‌کار وزن ۷۷ کیلوگرم ایران در المپیک پاریس، با تاکید بر اینکه قدر حضور در المپیک را می داند، گفت: با همه وجودم می‌جنگم تا به خوشرنگ ترین مدال برسم.
تصویر دردهای زیادی را تحمل کردم تا به المپیک رسیدم

به گزارش سایت خبری پرسون،امین کاویانی نژاد، درباره شرایط تیم ملی کشتی فرنگی در راه آماده‌سازی برای حضور در المپیک پاریس، اظهار کرد: خدا را شکر در ماه های اخیر روند خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. چندین اردوی پرفشار داشتیم و در شرایط خوبی به سر می بریم. همه بچه ها انگیزه بالایی دارند و به دنبال کسب بهترین نتایج در المپیک هستند.

وی با اشاره به انتخابش به عنوان نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران در المپیک پاریس، گفت: حدود ۱۰ روز است که تکلیف وزن ۷۷ کیلوگرم برای المپیک مشخص شده و خدا را شکر من به این افتخار رسیدم و برای المپیک‌ انتخاب شدم. در دو اردوی بعدی تیم ملی تمرینات پرفشار را خواهیم داشت و اردوی آخر نیز تمرینات آماده‌سازی برای رسیدن به اوج شروع می شود تا با آمادگی خوبی در المپیک حاضر شویم. در مجموع مسابقات در تایم خوبی برای ما تدارک دیده شد و همین امر باعث شد که در بهترین حالت و در اوج آمادگی به المپیک برسیم.

دارنده ۲ مدال طلای آسیا و یک نقره بازی های آسیایی، درباره رقبای مطرح خود در المپیک پاریس، گفت: وزن ۷۷ کیلوگرم با وجود مدعیان زیاد در سطح جهان، شرایطش با سایر اوزان کمی متفاوت است و نتایج آن صد در صد غیر قابل پیش بینی است تا جاییکه نفرات برتر رنکینگ در هر رویدادی نتیجه ای متفاوت بدست آوردند. با کمک کادر فنی برای همه رقبایم برنامه مشخصی دارم و قطعا برای برد همه آنها به میدان می روم. کشتی‌گیران قرقیزستان، ژاپن، ارمنستان، ترکیه و آذربایجان رقبای مطرح این وزن هستند و اگر بخواهیم اسم بیاورم تعدادشان زیاد است. با همه وجود به میدان می روم و امیدوارم اتفاقات خوبی برایم رقم بخورد.

کاویانی نژاد در ادامه گفتگو با ایسنا، درباره هدف خود در المپیک پاریس، خاطرنشان کرد: هر ورزشکاری که به المپیک می رود برای مدال طلا می جنگد. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و همه وجودم را می گذارم تا با توکل به خدا بهترین اتفاق را رقم بزنم.

ملی پوش وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در پاسخ به این سوال که آیا قدر و ارزش این موقعیت و حضور در رویداد بزرگ المپیک را می‌داند، گفت: بله، مگر می‌شود چیزی را که با سختی زیاد بدست آوردم قدرش را ندانم؟ روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتم. آسیب و شکست های زیادی داشتم‌ دردها و خستگی های خیلی زیادی را تحمل کردم تا به اینجا برسم. امیدوارم خدا کمک کند تا بتوانم افتخار آفرینی کنم و اتفاقات قشنگی را رقم بزنم.

ملی پوش خوزستانی کشتی فرنگی ایران درباره حضور ۵ فرنگی کار خوزستانی در المپیک پاریس، اظهار کرد: اتفاق خیلی بزرگی است و تاکنون سابقه نداشته است. امیدوارم مسئولان خوزستان قدر قهرمانان خود را بدانند و متناسب با جایگاه آن ها با قهرمانان و ورزشکاران المپیکی برخورد کنند.

کاویانی نژاد در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پدر و مادرش توقعی برای کسب مدال المپیک از او دارند یا خیر و اینکه آیا قولی به آن ها داده است یا خیر، گفت: قول خاصی ندادم. آن ها همیشه فقط سلامتی من را خواسته‌اند و هیچ وقت من را تحت فشار نمی‌گذارند. آن ها همیشه می‌گویند برو با تمام وجود بجنگ و از کشتی هایت لذت ببر. امیدوارم همه مردم برای کشتی گیران دعا کنند تا بتوانیم آن ها را خوشحال کنیم.

منبع: ایسنا

693468