محمدمهدی اسماعیلی:

یک ثانیه را هم از دست نخواهیم داد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ایام انتخابات گفت: تا روز آخر خدمت به دنبال خدمت‌رسانی هستیم و یک ثانیه را هم از دست نخواهیم داد.

تصویر یک ثانیه را هم از دست نخواهیم داد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در جمع کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تبریک دهه ولایت و ایام ماه ذی‌الحجه و سلام و درود بر روان پاک امام خمینی(ره)، شهدا، شهید رئیسی و هیات همراه اظهار داشت: ایام ماه ذی‌الحجه که دهه اول آن همزمان با ایام موسوی است در آیات و روایات بسیار بر آن توصیه شده است و ان شاءالله در سال‌های آینده در این ایام توفیق حضور در صحرای عرفات را داشته باشیم.

وی ادامه داد: دهه پایانی این ماه همزمان با عید سعید غدیر خم و ایام مباهله است که این ایام را به ایامی ویژه تبدیل کرده است.

اسماعیلی با اشاره به برنامه های ویژه وزارت فرهنگ برای این ایام گفت: اولین تئاتر ویژه مباهله توسط یک گروه حرفه ای برای این ایام در نظر گرفته شده است.

وزیر فرهنگ با اشاره به ایام شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه گفت: ماه گذشته همزمان با برگزاری این جلسه رئیس‌جمهور بین ما بود و امروز سوگ بزرگ فقدان رئیس‌جمهور پرکار، متواضع، انقلابی و نماد کامل گفتمان انقلاب اسلامی را درک می‌کنیم، به امری جز رضای خدا فکر نمی‌کردند.

وی ادامه داد: این روزها که ایام انتخابات ریاست‌جمهوری را سپری می‌کنیم خاطرات متعددی از دوره گذشته که در خدمت ایشان بودیم، زنده می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به خاطره ای از رئیس‌جمهور شهید گفت: در عصر جمعه مشغول جلسه ای دو نفره بودیم که آیت‌الله رئیسی فرموند زیارت عاشورا بخوانم و در فرازهای این دعا به عزاداری‌ پرداختند.

وی ادامه داد: در ایام آستان قدس ایشان ساعتی پیش از نماز صبح در حرم حاضر می‌شدند و اهتمام به خواندن نماز جعفر طیار داشتند و ساعت کاری‌شان از همان ساعت آغاز می‌شد.

اسماعیلی گفت: امروز ما فقدان مردی بزرگ را احساس می‌کنیم و مردم هم این فقدان را درک می‌کنند.

وزیر فرهنگ گفت: از درگاه خداوند علو درجات را برای شهدای خدمت خدا خواستارم و ان‌شاء الله از نعمات اخروی بهره مند باشند و دعای خیر این عزیزان در حق ما به اجابت برسد.

وی گفت: تا روز آخر خدمت به دنبال خدمت رسانی هستیم و یک ثانیه را هم از دست نخواهیم داد.

اسماعیلی ادامه داد: در دو هفته اخیر پنج نهاد جدید برای وزارت فرهنگ تاسیس کردیم و این با همکاری بین مدیران و کارکنان اتفاق افتاد.

منبع: ایرنا

693301