بیرانوند خود را شاخص می داند اما...

ناصر ابراهیمی پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد اگربه بیرانوند قول داده اند به پاداش بدهند مطمئنا این پاداش پرداخت خواهد شد شاید دیر یا زود داشته باشد اما سوخت و سوز ندارد.
تصویر بیرانوند خود را شاخص می داند اما...

به گزارش سایت خبری پرسون، ابراهیمی با اشاره به فسخ قرارداد بیراوند با تیم پرسپولیس که مشابه آن را در فصل گذشته نیز انجام داده بود تاکید کرد: الان فضا طوری شده که بیرانوند خود را شاخص می داند و فکر می کند بهترین دروازه بان تاریخ است. شاید هم از زرنگ بازی اش است. پول بیشتر می خواهد اما اگر موضوع پاداش قهرمانی مدیریت باشگاه باید درخصوص آن اقدام کند. قبل ها هم که ما بودیم بعد از قهرمانی مدیریت باشگاه مراسمی را می گرفت و پاداش ها را پرداخت می کرد.

او ادامه داد: اما اگر بیرانوند پاداش اش را می خواهد با موضوع اینکه ناز کند و دنبال اینکه قرارداداش را افزایش بدهد فرق دارد. به خود ما گفتند اگر در بازی های آسیایی پکن قهرمان شویم نفری یک خانه در اکباتان به شما می دهیم آن موقع خانه در آنجا ۴ و ۶ میلیون بود. خوشحال شدیم حداقل از مستاجری خلاص می شویم ولی در نهایت به ما نفری ۵۰۰ هزار تومان دادند. البته بگویم هیچ جای دنیا اینطوری نیست. بازیکن وظیفه اش است تحت هر شرایطی بازی کند. آن پیش قرارداد و حقوق قرارداداش را بگیرد. با این حال وقتی گفتن پاداش می دهیم باید بدهند. اما اگر برای پیش قرارداد و یا قرارداد جدید ناز کرد از طریق فدراسیون اقدامات لازم را انجام دهند.

این پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره اینکه بیرانوند نباید به خاطر یک پاداش قهرمانی قرارداداش را فسخ و هواداران را نگران می کرد گفت : این دیگر به شخصیت آن بازیکن برمی گردد. بازیکن باید شخصیت اش را حفظ می کرد. شاید باشگاه دستش تنگ است. درویش هم می گوید می دهم حالا بیرانوند نباید جو بدهد. شاید تو حساب باشگاه پولی نیست. اینکه نمی شود همش پول پول پول کرد. من توصیحه می کنم بیرانوند صبور باشد. جو درست نکند و شخصیت خودش را حفظ کند. عشق و علاقه به تیم بزرگی مثل پرسپولیس جایگاه ویژه خودش را دارد. ضمن اینکه گرفتن پاداش ها حتمی هست حالا دیر یا زود دارد.

او ادامه داد: الان در فوتبال ما بحث افشای فسادها رو شده است. دزدهایی شده و موضوع داوری ها پیش آمده است. دلال ها ضربه های سنگینی به فوتبال ما می زنند باید آنها را نابود کرد. قراردادها باید توسط خود بازیکن انجام شود. الان می گویند نفرات زیادی از مدیران فدراسیون فوتبال را بابت فساد اخیر گرفتند. از پای رییس فدراسیون تا معاون هایش گیر است.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم پرسپولیس گفت: این دیگر به نظر مدیران باشگاه بستگی دارد اما نباید سراغ مربی مثل اسکوچیچ بروند او در باشگاهی موفق نبود در تیم ملی هم وحید هاشمیان زحمت کشید و کمک کرد تا تیم به جام جهانی برود. الان خیلی از مربیان در اروپا هستند که می توانند به پرسپولیس بیایند. ما که دنبال مورینیو یا گواردیولا نیستیم.

ابراهیمی که از شرایط حاکم بر فوتبال کشورمان دلشکسته است در پایان گفت : من الان ۱۲-۱۳ سال است که به ورزشگاه آزادی نرفتم از زمانی که کفاشیان و تاج به فدراسیون فوتبال آمدند این بلاها بر سر فوتبال ما آمد. تاج مگر خدمت نکرد به بهانه مریضی رفت اروپا استراحت کرد دوباره آمد. رای که نیست انتصاب است. خیلی مسایل حاشیه ای است. امثال دادکان کنار هستند تا امثال تاج باشند.

منبع: همشهری

693242