مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن: توان گرفتن سهمیه آسیایی برای فصل آینده را نداریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: حضور محمد ربیعی در ذوب‌آهن قطعی است، برای فصل آینده قول سهمیه آسیایی از ربیعی نگرفته‌ایم و فکر می‌کنم توان گرفتن سهمیه آسیایی برای فصل آینده نداریم.
تصویر مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن: توان گرفتن سهمیه آسیایی برای فصل آینده را  نداریم.

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: تلاش کرده‌ام کارنامه مقبولی در ورزش اصفهان داشته باشم، مدیریت، رانندگی در شرایط غیرقابل پیش‌بینی است.

وی ادامه داد: در باشگاه ذوب‌آهن همه سعی می‌کنند مسؤولیت خود را به بهترین شکل جلو ببرند, ذوب‌آهن به جایگاهی رسیده که می‌توانیم امیدوار باشیم ذوب‌آهن به روزهای درخشان گذشته برگردد.

نکیسا با بیان این‌که باشگاه در حیطه‌های مختلف فعال است و در حوزه بانوان موفقیت داشتیم، گفت: همه باشگاه‌ها درگیر مسائل اقتصادی هستند اما برنامه ۳ ساله داریم و شرکت ذوب‌آهن نسبت به عملکرد باشگاه اهتمام ویژه‌ای دارند.

اصفهانی‌ها شرایط آسانی برای من ایجاد کردند

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: بودجه خوب و مطلوبی از کارخانه ذوب‌آهن داشته‌ایم، رکن اصلی مدیریت داشتن بودجه مناسب است اما در کنار بودجه باید برنامه، تصمیم و اجرا را به درستی انجام داد.

وی یادآور شد: به من گفتند مدیریت در اصفهان خیلی سخت است اما اصفهانی‌ها شرایط آسانی برای من ایجاد کردند، مدیریت سخت است و باید تلاش کرد و در کمترین حالت روزی ۱۳ ساعت کار کردیم.

نکیسا همچنین عنوان داشت: تنها تیمی که بزرگ‌ترهای آن بزرگی کردن را خوب بلد هستند، ذوب‌آهن است و این باشگاه بزرگ‌ترهای بسیار خوبی دارد که کمک می‌کند، مدیریت بهتری داشته باشیم، از هر پیش‌کسوتی کمک خواستیم بدون خواسته به من کمک کردند.

باید از همه ظرفیت‌های علمی و تجربی استفاده کنیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن عنوان داشت: ۱۲ روز پیش از فصل به باشگاه اضافه شدم و تیم فوتبال بسته شده بود البته نقل و انتقالات نیم‌فصل را داشتیم، همچنین تیم بسکتبال را خودمان بستیم.

وی در مورد برنامه‌ریزی برای فصل آینده لیگ برتر گفت: فقط در فصل گذشته ساحل آرامش را داشتیم اما باید پیش‌بینی تلاطم‌ها را داشته باشیم و در حوزه‌های مختلف با چه چالش‌هایی رو‌به‌رو هستیم.

نکیسا ادامه داد: اگر قرار است سالم کار کنیم، فردا روزی انگی به ما زده نشود و بتوانیم مطالبات کارگران کارخانه را پاسخ‌گر باشیم، باید از همه ظرفیت‌های علمی و تجربی استفاده کنیم.

باید از همه ظرفیت‌های علمی و تجربی استفاده کنیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد مجوز حرفه‌ای بیان کرد: باید از همه ظرفیت‌های علمی و تجربی استفاده کنیم، تیمی را برای این پروژه انتخاب کرده‌ایم که ظرف موعد مقرر بتوانیم مجوز حرفه‌ای بگیریم و در حوزه بانوان اهتمام داریم فضای ورزشی خوبی را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به زیرساخت‌های باشگاه گفت: بخش وی آی پی ورزشگاه فولادشهر تغییر پیدا کرده است، صندلی‌ها عوض و مانیتور اضافه شده است، نواقص مشخص و ایمن‌سازی کامل انجام شد؛ بازسازی ورزشگاه ملت شروع شده است.

از نیم‌فصل البسه باشگاه را خودمان تأمین می‌کنیم

نکیسا همچنین تصریح کرد: به زودی برند ذوب‌گاندو را ثبت می‌کنیم تا از نیم‌فصل البسه باشگاه را خودمان تأمین کنیم تا در هزینه‌های باشگاه صرفه‌جویی خوبی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پایان گفت: حضور محمد ربیعی در ذوب‌آهن قطعی است، در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم و برای فصل آینده قول سهمیه آسیایی از ربیعی نگرفته‌ایم و فکر می‌کنم توان گرفتن سهمیه آسیایی برای فصل آینده نداریم، امیدوارم بتوانیم از بدهی‌های باشگاه کم کنیم.

منبع: فارس

693217