فسخ قرارداد بیرانوند غیرموجه است

وکیل باشگاه پرسپولیس در خصوص فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند توضیحاتی ارائه داد و گفت اقدام این دروازه‌بان غیرموجه بوده است.
تصویر فسخ قرارداد بیرانوند غیرموجه است

به گزارش سایت خبری پرسون، هومن هدایتی وکیل پرسپولیس در ارتباط با فسخ یک طرفه قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند، به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد علیرضا بیرانوند به شماره 1185، در ابتدای فصل 03-1402 و به مدت دو فصل منعقد شد. به این ترتیب تا پایان فصل پیش روی فوتبال ایران، اعتبار داشت. این قرارداد فاقد بند فسخ بود.

وی ادامه داد: در فروردین ماه سال جاری (1403) الحاقیه‌ای به این قرارداد اضافه شد. بر اساس آن، باشگاه تعهد کرد که مطالبات ایشان بابت قرارداد 1185 تا 15 روز پس از خاتمه فصل رقابت‌ها پرداخت شود. طبق گزارش معاونت محترم امور مالی، تمام مطالبات ایشان از بابت قرارداد 1185، اعم از اصل قرارداد، پاداش‌ها و امتیازات (آپشن‌ها)، تماماً تامین و پرداخت شده است و ایشان هیچ‌گونه طلبی بابت قرارداد 1185 از باشگاه پرسپولیس ندارد.

هدایتی عنوان کرد: با این وجود، نامبرده در تاریخ امروز، 30 خرداد 1403، با مراجعه به سازمان لیگ فوتبال ایران نسبت به فسخ یک طرفه قرارداد 1185 اقدام و جهت و دلیل این اقدام را عدم دریافت مطالبات مربوط به قرارداد مذکور عنوان کرده است، در حالی که وفق گزارش معاونت امور مالی، علیرضا بیرانوند از محل قرارداد 1185 طلبی ندارد.

وکیل باشگاه پرسپولیس گفت: بنابراین، به طور مشخص فسخ یک‌طرفه ایشان نسبت قرارداد موصوف (1185)، غیر موجه تلقی می‌شود و استفاده از ظرفیت‌های مقررات انضباطی فوتبال و مقررات تعیین وضعیت پس از تصمیم مدیران باشگاه، نسبت به ایشان قابل اعمال خواهد بود.

منبع: تسنیم

693205